Bevar Baunesletten

Bevar Baunesletten / Beskeder / NKU har stemt hegning igennem på Baunesletten – SIDSTE UDKALD – vi har brug for din opbakning på søndag kl 16! / Kommentarer

Gæst

2025-03-21 16:27

En indhegning af Baunesletten , må betragtes som populistisk kommunalpolitik .
Hvis man nu fortsatte med de tiltag ,der har været foretaget de seneste år, så ville man se hvordan Baunesletten ville udvikle sig i forhold til biodiversitet for
TING TAGER TID.
Som jeg husker det , så var der i sin tid tale om indhegninger enten i Kirke Værløse eller på Baunesletten, og nu er det blevet et både og .
Ingen skal bilde mig ind at det bliver billigere i forhold til hegninger , opsyn osv. som indgår i dette nye forslag, og som bruges som et vægtigt argument fra et flertal i kommunalbestyrelsen .
Det undrer mig at man ikke prioterer befolkningens behov for natur. Og jeg vil gerne vide ,hvem der skal betale erstatning ved evt. skader på mennesker forvoldt af kvæget ? Er det Furesø kommune?
Min stemme til næste kommunalvalg kommer ikke til at stå der ,hvor den plejer.
De partier der stemmer for dette sidste forslag, de lader hånt om borgernes behov for frirum .
Netop et sted som Baunesletten , hvor børn kan kælke, drager kan sættes op og folk kan gå ture og få ro i sjælen .
Det bliver et “Nej tak herfra “
Birgit Jordt Adsersen

Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...