Pension udenfor Europa

Pension udenfor Europa / Beskeder / Pensionstillæg udenfor Europa / Kommentarer


Gæst

#1

2018-09-21 05:44

God ide med en forening

Gæst

#2

2018-09-21 05:50

Super. Vi må have nogle økonomer til at regne på, om det ikke som forventet i besparelse på hospitals indlæggelser og behandlinger, er en 'god forretning' for moder-dk at give disse tillæg i håb om at endnu flere danskere, der i den potentielle 'reparations-alder' forlader Danmark...

Gæst

#3

2018-09-21 06:00

Som udviklingen går nu, hvor en længere række Afrikanske og Arabiske lande, med EU aftaler har fortrinsret til i det juridiske system og let adgang med migration.
Kan jeg ikke gå ind for at alle, etniske Dansker og migranter kan få tilsendt deres pension.
Det er rigeligt at etniske Dansker står bagers på mange måder i relation til førnævnte grupper.
Danmark kan ikke sende pension hvor som helst i Verden når det omfatter alle der på den ene eller anden måde, berettiget eller `uberettiget´ får overførselsindkomst fra Danmark.

Først skal vi som det Danske folk ud af EU og div forælde aftaler og specilet aftaler der er lavet af globalister eller deres håndlangere.

Derefter skal Dansker der ikke har forpligtigelser overfro arbejdsmarkedet have ret til at rejse frit. Dog ser jeg fornuft i reguleringer i forhold til leveomkostninger og sambos forhold.

Jeg er ikke racist, jeg ser mig selv so pragmat.

Mvh
Henrik

Gæst

#4

2018-09-21 06:31

Jeg tilslutter mig forslaget om at starte en forening

Gæst

#5

2018-09-21 06:35

Jeg tilslutter mig forslaget om at starte en forening. Med venlig hilsen Connie Cayli.

Gæst

#6

2018-09-21 06:55

Jeg tilslutter mig forslaget om foreningsdannelse.
Mvh Torben Schaadt

Gæst

#7

2018-09-21 07:04

Har ansøg gruppen

Gæst

#8

2018-09-21 07:53

Hej
Jeg tilslutter mig forslaget om at starte en forening
mvh. Torben Nielsen



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...