Flyt Distortion ud af byen!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Flyt Distortion ud af byen!.


Gæst

#26

2016-06-17 16:20

Jeg er generet af den meget høje musik, der runger utroligt meget.
Træt af at folk lader vandet alle steder, samt at det flyder med flasker og dåser alle vegne.
Nok kommer kommunen og fjerne det værste; det er til en stor udgift. De penge skulle hellere benyttes som økonomisk støtte til fortsat at holde Mosaisk Kirkegård i Møllegade på Nørrebro åben for publikum. Dette tilskud fra kommunen fjernes fra 2017, hvorefter dette fredelige åndehul lukkes.

Gæst

#27

2016-06-17 17:44

Fordi vi er trætte af tis

Gæst

#28

2016-06-17 20:16

Det er sjovt og fed musik. Men de unge sviner for grænseløst ulækkert, lige hvor jeg bor og færdes. Det føles virkelig intimiderende.

Gæst

#29

2016-06-18 04:28

Da jeg ikke synes at denne gadefest er rart og bo i, bor på sønderboulevard i en stue lejlighed, jeg har angst hver år det er der, og bruger så meget negativt energi på at finde ud af hvor jeg skal være, jeg er gidsel i mit eget hjem.

Gæst

#30

2016-06-18 21:14

Har foreslået at den i det mindste kunne flytte fra bydel til bydel som f.eks. Sydhavnen, Valby, Vanløse, Amager osv. så det ikke bliver så massivt i de samme bydele år efter år. Den startede i indre by, hvor den ikke finder sted længere, så det må være muligt at flytte den videre til andre områder af stor København, hvor der mangler lidt gang i gaden.

Gæst

#31

2016-06-20 05:34

Jeg synes, hvis man fastholder Distortion i byen, at alle så må tage sin tørn. Det er totalt urimeligt at mit område forsvarsløst skal voldtages hvert år, og må slikke sine sår indtil den næste regn kommer og vasker ren.
Det er vel rimeligt at vi deler!? Jægersborgsgade, Mimersgade er da også hyggeligt... Baldersplads... Vesterbrogade, Skydebanegade og Værnedamsvej :)
Eller Østerbro! Der har mig bekendt ikke været Distortion - de har ellers de gode pladser og store gader. Strandboulevarden, Nordre Frihavnsgade, Classensgade eller Ryesgade... Lige ned til søerne... Det kan helt sikkert blive godt! ;)
...
Sidst: Har hørt at det kostede 20,-kr for at benytte toiletvognen!!? Det er fanme ikke i orden! Toilet på Distortion må som et minimum være gratis!

tysker in KBH

#32 Re: Re:

2016-06-23 08:19

#15: Rasmus - Re:  

 what about an advokat, and a klage against distortion?

tysker in KBH

#33 Re:

2016-06-23 08:21

#31: -  

 this is, how they, and perhaps kbh´s kommune, making money on distortion...it starts with toilet...what is next..? entree...that i have to pay, to come in my bolig during this shitty distortion??


Anonymous

#34 Nord europas største urinade, mmmhh

2016-11-11 06:22

Rigs Politiet, har oplyst mig, hvad jeg formoder er et konservativt skøn, at der blev brugt 10.000 mandetimer, og en hel del materiel, på Distortion 2015 "Festivalen", antallet af gæster er stigende, så man må antage at ressource forbruget vokser i 2016 og 2017.

I 2016, kunne Politiets talsmand, melde ud, at der ikke ville blive udskrævet bøder, i forbindelse med offentlig urinering, hvorfor store dele af Nørrebro og Vesterbro, i endnu højere grad sejler i Pis. Det er en forseelse til kr. 1000.

Jeg gad godt, se hvad konsekvensen, ville være hvis 40 - 50. patte stive Distortion gæster, pissede ind af den retsskafne Carl Christian Ebbesens eller Morten Kabells havelåge.

Vores fallerede Landsfader, undskyld Overborgmester, kender også den generelle holdning, fra de lokale beboere, som det går ud over.

Man mener fra Juntaens side, to røde og en Brunskjorte, at reklameværdien for København, langt overstiger, såvel støj gener samt, stanken af Urin, der går ud over de lokale beboere , som ikke er flygtet ud af byen, i  de dage Festen står på.

Jeg fristes næsten, næsten, til at placerer depoter af lattergas patroner, på strategiske steder, i håb om et antal unge mennesker med hjerneskader, ville få Julefrokost Frank, på andre tanker, og leje en kæmpe grusgrav i Sverige, således at Nørrebro og Vesterbro, kunne få en pause, for al den glædelige festivitas, der år efter år, er gået ud over de samme bydele.

Og ham den skide frøæder, kunne han ikke få et rigtigt job, hvor han ikke lænser Kommune Kassen og Politiets resourcer, for at holde Nord Europas største Urinade.

Dr. Mefisto

#35 Re:

2016-11-11 06:32

#31: -  

Nordre Frihavn, og Svane Mølle havn, er også gode bud, så kunne de være super repræsentanter og reklamerer for København, når de forvildede sig ind i Ambassade kvarteret, det ville være oplagt at pisse i havne bassinerne.

Så kunne man ligesom i Dyrehaven, holde bestanden nede / rask, ved at skubbe de mest usle og stive i vandet, og se om de klarede det.

Så næste generation af Distortion gæster, ville være sunde og  stærke og virile, klar til næste år.


Gæst

#36 Re:

2018-05-28 06:29

#25: -  

 

TrineB

#37 Ikke ud af byen, men...

2019-05-30 08:07

Jeg forstår godt harmen. Arbejder selv i Kbh. N, så jeg var også midt i infernoet i går. MEN Distortion skal ikke ud i en skov eller andre uden-for-byen-steder midt i fuglenes og øvrige dyrs yngletid. Det er vold mod naturen! Jeg kan kun skrive under på min støtte til at kommunen ikke tillader Distortion. Så det må være slut med den kæmpe druk-og-svineri fest. Så desværre får I ikke min underskrift.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2019-05-30 08:09