Flyt Distortion ud af byen!

Anonymous

/ #34 Nord europas største urinade, mmmhh

2016-11-11 06:22

Rigs Politiet, har oplyst mig, hvad jeg formoder er et konservativt skøn, at der blev brugt 10.000 mandetimer, og en hel del materiel, på Distortion 2015 "Festivalen", antallet af gæster er stigende, så man må antage at ressource forbruget vokser i 2016 og 2017.

I 2016, kunne Politiets talsmand, melde ud, at der ikke ville blive udskrævet bøder, i forbindelse med offentlig urinering, hvorfor store dele af Nørrebro og Vesterbro, i endnu højere grad sejler i Pis. Det er en forseelse til kr. 1000.

Jeg gad godt, se hvad konsekvensen, ville være hvis 40 - 50. patte stive Distortion gæster, pissede ind af den retsskafne Carl Christian Ebbesens eller Morten Kabells havelåge.

Vores fallerede Landsfader, undskyld Overborgmester, kender også den generelle holdning, fra de lokale beboere, som det går ud over.

Man mener fra Juntaens side, to røde og en Brunskjorte, at reklameværdien for København, langt overstiger, såvel støj gener samt, stanken af Urin, der går ud over de lokale beboere , som ikke er flygtet ud af byen, i  de dage Festen står på.

Jeg fristes næsten, næsten, til at placerer depoter af lattergas patroner, på strategiske steder, i håb om et antal unge mennesker med hjerneskader, ville få Julefrokost Frank, på andre tanker, og leje en kæmpe grusgrav i Sverige, således at Nørrebro og Vesterbro, kunne få en pause, for al den glædelige festivitas, der år efter år, er gået ud over de samme bydele.

Og ham den skide frøæder, kunne han ikke få et rigtigt job, hvor han ikke lænser Kommune Kassen og Politiets resourcer, for at holde Nord Europas største Urinade.