Flyt Distortion ud af byen!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Flyt Distortion ud af byen!.


Gæst

#1

2016-06-03 22:18

Distortion skal ud af indre Kbh

Gæst

#2

2016-06-03 23:26

Elsker fest i gaden men ikke når den bliver så elstrem som de sidste års Distortion, at man ikke kan føre en samtale i vores stuelejlighed fordi musikken er så høj, når der igen igen bliver pisset i vores kældernedgang, når vi ikke kan komme uden for vores dør, fordi vi bor midt i festen som vires søn på 11 alligevel ikke tør, fordi han bliver vange for de fulde underlige mennesker.
Et godt koncept er stukket helt af og jeg er ked af at være blevet modstander af Distortion, men det er helt og aldeles uacceptabelt, at vi bliver holdt som gidsler i hjemmet!

Gæst

#3

2016-06-04 05:23

Fordi vi er trætte af Distortion og det skal væk da der bliver tisset i vores opgange i vores gårde uden filter mens børn ser på ! det flyder med skrald overalt Samt uacceptabel adfærd og alt for høj musik kunne dæmpes kunne gøres mindre og til mindre område så man ikke behøvede lukke veje


Gæst

#4

2016-06-04 07:22

Der er intet positivt tilbage at sige om Distortion; kun negativt. Distortion er intimiderende, gør mig utryg og her er så mega klamt bagefter. Gæsterne har ingen respekt for, at de befinder sig i andre menneskers sfære. Det er kun asocial og egoistisk adfærd. Så flyt festen langt væk. Jeg gider ikke være sur, jeg gider ikke at være tvunget til at lukke mine vinduer i hedebølge, jeg gider ikke at lugte til efterladenskaberne, jeg gider ikke glasskårene, der stadig ligger overalt. Københavns Kommune; erkend, at festen er gået for vidt. Den hører ikke hjemme i beboelsesområder. Og slet ikke på en onsdag!

Gæst

#5

2016-06-05 01:14

I går nat tog jeg på Amager Fælled for at høre nattergale. I baggrunden forstyrrede Distortion. Man ku høre det helt fra Refshaleøen til Fælleden, en tur på mange kilometer (6.5 km). I dag mødte jeg flere, der var smadre de, fordi de havde sniffet og indtaget det ene og det andet.
To grunde til at droppe den fest, for den hærger hele byen.

Gæst

#6

2016-06-06 11:30

Selve konceptet er fint.. Men deltagerne forstå slet ikke at når festen er slut.. Så er det hverdag igen for os andre og vores gader og butikker er medtaget af hærværk, urin, og skrald..

Gæst

#7

2016-06-06 11:52

Distortion må genopfinde sig selv. Beboerne på Vesterbro profiterer ikke af det, og Distortion profiterer ikke af det. Flere måneders efterveer med hærværk, skrald og pis i porte, der løber ned i kældre, er ikke i orden. Pusherne, Jägermeister, Red Bull og Royal Unibrew er de eneste, der profiterer af det.

Gæst

#8

2016-06-06 19:09

Fordi jeg bor på Vesterbro og i dag - 4 dage efter Distortion ligger der stadig affald og glasskår i gaderne.Desuden er der scene lige foran vores lejlighed - musikken spiller så højt at vinduerne klirrer. Det vil jeg ikke byde vores barn som melder sin ankomst til december.

Gæst

#9

2016-06-07 06:31

For at støtte venner, som udsættes for Distortion, Marathon og andre events, som de ikke ønsker at deltage i.

Gæst

#10

2016-06-07 21:31

Fordi Distortion er mega ulækkert og larmende

Gæst

#11

2016-06-08 06:18

Det er kun et par dage om året.. der skal være plads til alle :) Og måske man skal søge ud af byen hvis larm, fest og fart er for meget? Det er trods alt det der som regel følger med når man vælger at bo i en storby.


Gæst

#12

2016-06-08 07:36

Det er uacceptabelt at more sig på andres bekostning. Vores herlige kvarter skal ikke invaderes og ødelægges af en fest som ikke bibringer med noget positivt..den tager kun. For os der bor her er det kun en negativ oplevelse og det føles som et overgreb at der er nogen på Borgen der giver tilladelse til at unge mennesker hærger en bydel hvor der bor mennesker af alle slags. Det er så voldsom en oplevelse/forstyrrelse at den lammer os. Personligt har jeg fået min bil totalt skadet, jeg kan ikke gå på gaden, købe ind, lufte min hund, være i min lejlighed for larm fra højtalere, i dagene efter vader jeg rundt i tis og skrald og får lugten af urin i næsen. Det vil jeg som borger ikke finde mig i.


Gæst

#13 Re:

2016-06-08 07:52

#11: -  

 Det bud på hvordan man løser problemet er sagt og skrevet mange gange af de unge som ønsker at feste her. Du som skriver dette skal vide at vi har boet her i en menneskealder. Vores børn er født her og vi lever vores liv her...det her er vores hjem! Selvfølgelig er vi interesseret i at vores kvarter bliver ved med at være et sted hvor vi kan bo/leve....havde du virkelig forestillet dig at borgerne her flyttede ud på landet, med den tanke på og hensyn til at du frit kunne feste igennen?


Gæst

#14

2016-06-08 08:48

det er allerede beskrevet i artiklen. Det er ikke ok at forstyrre mennesker , som bor på de udsatte steder.
Rasmus

#15 Re:

2016-06-08 09:52

#11: -  

 Jeg kan godt lide larm, fest og fart. Sådan er det på Vesterbro året rundt. Efterveerne fra Distortion er bare ved at bliver uoverskuelige. Sønder Boulevard er en slagmark af knust glas og lattergaspatroner. I min karré er der så meget pis i kældrene, at man har været tvunget til at hyre en specialenhed fra ISS for at få gjort rent. Der er blevet smadret facade for lidt under 100.000 kr. (sidste år blev der smadret for et lignende beløb). Alt dette skal foreningernes forsikringer selv dække. Distortion har ingen forsikring. Af den grund stiger forsikringspræmien hvert år, og det betyder, at beboerne kommer til at hæfte økonomisk i sidste ende. Mit udestående er ikke med Distortion som sådan men mere med deltagere, der lader deres "glæde" gå ud over andres ejendom.


Gæst

#16 Re:

2016-06-08 11:57

#11: -  

 Det kan da ikke være rigtigt at man som beboer skal flytte fordi man er træt af at udefrakommende unge kommer og SMADRER vores bydel!? Vi ved godt larm og støj hører med til det at bo i byen havde det været anderledes havde vi vidst nok fundet et andet sted at bo tror du ikke? Man skal ikke finde sig i - hærværk, tæppe af glasskår i gaderne, affalde og stanken af råd og pis i gaderne flere dage efter, unge der IKKE kan finde ud af at opføre sig ordentligt, smadrede fasader, fulde/høje der stjæler i forretninger for forretningsfolk den dag bliver nød til at have vagter på, folk der trænger ind i private gårde for at pisse/skide/sniffe/fixe til frit skue for børnene i gården - bare fordi man ønsker at bo i byen. Vi kunne vende den om og sige kan i ikke bare finde en øde ø hvor i kan te jer som i vil, hvor i ikke er til gene for andre? Der er alligevel Distortion på Refshaleøen, man kunne bare rykke det fra byen og derud. 


Gæst

#17

2016-06-08 12:04

Det er svært med alle demenesker som sviner. Mit barnebarn blev passet op sammen med sin kæreste da tre personer ville have hans kærestes taske for som de sagde de manglede penge , det endte på hospitalet med to bukkede riben og lagmærker over hele kroppen samt aftryk af føder på ryggen hvor Voldsmændene havde trampet.

Gæst

#18

2016-06-08 18:19

 Ikke på min gade!


Gæst

#19

2016-06-11 05:59

Byen bliver totalt smadret hver gang. I en uge, nogle gange mere, stinker der af tis, affald og gammelt øl. Der er efterladt er spor af ødelæggelse ...

Gæst

#20

2016-06-16 11:22

Distortion har gang på gang svindlet med skattemidler, proppet overskud de lovede var til velgørenhed i egen lomme, og forsøgt at stikke ægte non-profit gadefester til politiet.

De skal stoppes, men en god start er at fjerne problemet fra København!
gæst

#21

2016-06-17 07:25

Det er på tide. Det var fedt, dengang det var en undergrundsfest. Desuden er musikken elendig mange steder, og det er blevet forvandlet til at handle om at sælge øl, armbånd m.m. Jeg blev også chokeret over, hvor mange piger der tissede ned af folks trapper, og endda drenge der tissede oppe af døre og husvægge - ad! 

TAK for de gode år Distortion, det var så skønt :) 

City

#22 Kun weekend - og kun Refshaleøen?

2016-06-17 08:26

Selvom vi ikke har Distortion festen i indre by (K), har vi dog "efterveerne". Så når festen slutter på Nørrebro, Vesterbro og Refshaleøen trækker folket ind til indre bys festcentrum - medbringende de kørende musikanlæg, hvilket resulterer i utallige gadefester til langt ud på morgenen. Flyttes Distortion, flytter vores problemer ikke, for indre by vil fortsat for mange være slutdestinationen.

Men hvorfor ikke indskrænke Distortion til kun at foregå fredag og lørdag på REFSHALEØEN - så er problemet i hvert fald løst for beboerne på Nørrebro og Vesterbro?


Gæst

#23

2016-06-17 11:01

Fordi er en smule træt af der bliver sat scene op i vores gade 3 år i træk, så tænker nu må det stoppe

Gæst

#24

2016-06-17 11:27

Beboerne på broerne er taget som gidsler

Gæst

#25

2016-06-17 13:02

Det er blevet en ulækkert oplevelse for os der bor i gaden og er omringet af en stank af urin og vores gård bliver brugt som, toilet og festplads. Det er løbet totalt løbsk og der er ikke styr på festen. 150.000 mennesker der skal feste er ikke okay i et boligområde og da slet ikke på hverdage. Flyttet den ud på øen hvor de kan beder styre det...  Væk fra byen