Flyt Distortion ud af byen!

Quoted post

Gæst

2016-06-20 05:34

Jeg synes, hvis man fastholder Distortion i byen, at alle så må tage sin tørn. Det er totalt urimeligt at mit område forsvarsløst skal voldtages hvert år, og må slikke sine sår indtil den næste regn kommer og vasker ren.
Det er vel rimeligt at vi deler!? Jægersborgsgade, Mimersgade er da også hyggeligt... Baldersplads... Vesterbrogade, Skydebanegade og Værnedamsvej :)
Eller Østerbro! Der har mig bekendt ikke været Distortion - de har ellers de gode pladser og store gader. Strandboulevarden, Nordre Frihavnsgade, Classensgade eller Ryesgade... Lige ned til søerne... Det kan helt sikkert blive godt! ;)
...
Sidst: Har hørt at det kostede 20,-kr for at benytte toiletvognen!!? Det er fanme ikke i orden! Toilet på Distortion må som et minimum være gratis!

Svar

tysker in KBH

#33 Re:

2016-06-23 08:21:48

#31: -  

this is, how they, and perhaps kbh´s kommune, making money on distortion...it starts with toilet...what is next..? entree...that i have to pay, to come in my bolig during this shitty distortion??

Dr. Mefisto

#35 Re:

2016-11-11 06:32:24

#31: -  

Nordre Frihavn, og Svane Mølle havn, er også gode bud, så kunne de være super repræsentanter og reklamerer for København, når de forvildede sig ind i Ambassade kvarteret, det ville være oplagt at pisse i havne bassinerne.

Så kunne man ligesom i Dyrehaven, holde bestanden nede / rask, ved at skubbe de mest usle og stive i vandet, og se om de klarede det.

Så næste generation af Distortion gæster, ville være sunde og  stærke og virile, klar til næste år.