Jeg vil også stemme om EU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Jeg vil også stemme om EU!.


Gæst

#76

2016-03-17 18:33

Jeg har været modstander siden vi blev møvet ind i EF 1972
De europæiske lande er nationalistiske, ikke noget imod det, men det hindrer en velfungerende union, som ikke er død! for politikere.
Amerika er et flygtningeland, alle stater er blandede og således ensartede, måske nogen af dem har udviklet en slags nationalitet, og så har de fælles mønt, hvad Gud må forhindre her.

Gæst

#77

2016-03-17 19:03

Fordi jeg ønsker os ud af det store overflødige ædetrug, som det i realiteten er. Nu har det tydeligt vist sig at EU ikke kan stå distancen, når der opstår en situation som flygtningekrisen nu er årsag til. EU har spillet fallit. Et bevis på at de ikke tager derers opgave alvorligt, men kun tænker på dem selv. og ellers rager til sig.

Gæst

#78

2016-03-17 20:21

De skylder jeg Danmark. Der foruden har EU efterhånden
totalt domineret af EU, vi har ikke råderet over vores eget land,

Gæst

#79

2016-03-18 05:03

Retten til selvbestemmelse , skal tilbage til national staten Danmark

Gæst

#80

2016-03-18 17:41

Jeg har nu underskrevet den 4 gange, men får ikke mailen hvor jeg skal bekræfte :-(

Gæst

#81

2016-03-18 19:03

Det kan aldrig være en fordel at miste sin selvstændighed.

Gæst

#82

2016-03-18 20:19

Medlemmerne af Europa-Parlamentet kan efter en afstemning om få uger muligvis se frem til endnu mere fryns og luksus, når de transporteres frem og tilbage i Bruxelles og Strasbourg.

I forvejen kan MEP'ere lade sig fragte gratis rundt i store slæder i ministerbilsklassen, når de ankommer i lufthavnen i enten Bruxelles og Strasbourg. Politikerne kan ligeledes bruge ordningen, når de skal frem og tilbage til møder i de forskellige EU-bygninger.

Men nu vil Europa-Parlamentets såkaldte bureau - de 14 vicepræsidenter sammen med præsident Martin Schulz - stemme om at overtage og udvide parlamentets omstridte limousine-service, så den i alt kommer til at tælle 110 fuldtidsansatte chauffører, der hver får over 1000 Euro årligt til uniformer.

I alt vil parlamentets planer om nye biler og flere chauffører betyde en forhøjelse af det årlige budget med ca. 3,7 mio. Euro. -  fra 6,8 mio. til ca. 10,5 mio. Euro (I alt ca. 79 mio. kroner årligt). Det er en forøgelse af budgettet på hele 54 pc


Gæst

#83

2016-03-18 23:21

ALDRIG HAR VI HAFT RINGERE POLITIKERE I DANMARK

SIAD ønsker at hjemsende flere 100.000 muslimer

Trods det at vi ikke kan tage os af vores egne, bliver vores politikere ved med at tage folk ind som påberåber sig flygtningestatus. Både politi og andre myndigheder ved, at de ikke er flygtninge. Det ved politikerne også, men alligevel bliver de ved med at hente muslimske nasserøve ind i landet.

Vi trænger til nogle nye politikere der tør tage fat ved nældens rod. SIAD ønsker at hjemsende de såkaldte flygtninge, men også alle de muslimer, der har bosat sig i Danmark og som måske endda har tillagt sig dansk statsborgerskab, - hvis de ærer deres koran og de islamiske skrifter mere end den danske grundlov. Det kan dreje sig om flere hundredetusinde muslimer, der bliver sendt ud. Det vil komme til at gå ud over nogle uskyldige, men det er ikke noget, der må hindre os i at gøre vores nødvendige arbejde for at redde Danmark. Deres ulykkelige situation kan de takke vores uduelige danske politikere for.

Giv os en vælgererklæring til SIAD og Fremskridtspartiet, vi er et selvstændigt parti som stiller op under Fremskridtspartiets fane for at vi sammen kan komme i folketinget og rydde op.
Se SIADs lovforslag her:


Gæst

#84

2016-03-19 06:32

Danmark skal have lov til at stemme om EU - EUs magt og indflydelse på danske forhold skal begrænses mest muligt

Gæst

#85

2016-03-19 07:00

Der er blevet for meget overstatslig administration, som tilsyneladende ikke kan holde styr på svindel,korruption og "venneaftaler" (Lobbyisme).
Det betyder for undertegnede, at der ikke er solidaritet med de dårligst stillede, samtidig med at mulighederne for magtophobning på tværs af landegrænser er blevet øget meget. Det er ikke det EU, jeg havde forventet.

Gæst

#86

2016-03-19 07:07

Fordi EU skal ikke bestemme over, hvad vi borgere i Danmark vil og ikke vil. Det skal vi nok selv bestemme.

Gæst

#87

2016-03-19 08:03

Frihed er det bedste guld.

Gæst

#88

2016-03-19 12:52

Man har lavet en masse restiktioner omkring æblers størrelse, agurkers krumhed, kanelmængden i kanelsnegle, lakridspiber som altsammen rammer os i de nordiske lande, men nu, hvor flygtningestråmmen rammer EUs kyster, så står EU ikke samlet om en effektiv indsats. I snart et år har de uhindret kommet ind, og Schengen aftalen ligger i grus. EU er ikke solidarisk, men diktatorisk. Vi skal ud hurtigst muligt, vi skal ikke vente på Britaniens eventuelle exit.

Gæst

#89

2016-03-19 14:56

Fordi EU er rothschilds fascist klub.

Gæst

#90

2016-03-20 04:22

På tide at magten igen kommer indenfor landets grænser.
Og de 10 milliarder vi sender til Bruxelle hvert år, dem kan vi sagtens selv bruge herhjemme.
Samtidig kan vi lukke vores grænser for udenlandske kriminelle uden EU's indblanding.
Kunne vi så få vores nordiske brødre med på den og lave et forenet skandinavien.....så ville vi stå mega stærkt mod landene syd for grænsen.
TOMMEL OP. ;)

Gæst

#91

2016-03-20 12:12

Mange Tak for indsatsen, Med Venlig Hilsen Robert grunert

Gæst

#92

2016-03-20 16:30

Jo hurtigere vi kommer UD af dødssejleren EU, desto bedre er det for Danmark.

Gæst

#93

2016-03-20 21:01

Danmark ud af EU.
Efter min overbevisning, gavner EU ikke Danmarks interesser, tværtimod...

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-03-20 22:39


Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-03-20 22:45



Gæst

#96

2016-03-21 09:27

EF/EU var ment som et samhandelsprojekt. Åbne grænser har medført en voldsom stigning af tiggeri/tyveri fra bl.a. Romaer. Vi fungerede fint med vores samhandelspartnere FØR dette ragnarok!

Gæst

#97

2016-03-21 13:48

kirsten skovbo
Ingrid

#98 Re:

2016-03-21 15:31

#68: -  

Kan nu ikke huske om 'de' blev manipuleret. Men der var i hvert fald nogle, som ikke stod fast på deres synspunkt! At et nej kunne blive til et ja, forstår jeg stadig ikke. Har personligt altid stemt NEJ til EF/EU. Det er kun en unødig pengemaskine, der har snabelen nede i alle landenes kasser.


Gæst

#99

2016-03-21 20:02

Vi skal bestemme i vores eget land, ikke fremmede folk som ikke har noget med Danmark at gøre.

Gæst

#100

2016-03-22 08:13

Jeg underskrev på grund af eu har for meget at sige og bestemme over hvert enkelt land og jeg syntes ikke det kan være meningen dk konstant skal være begrænset i at lave love og regler der er til gavn for landet fordi der sidder nogle parlementarikere der tror de ved bedre.