Red Legeland i Aarhus

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Red Legeland i Aarhus.


Gæst

#26

2015-12-18 13:42

Fordi Legeland er et helt unikt sted, hvor Merete som person gør en stor indsats. Jeg har i 12 år brugt stedet sammen med mine børnebørn . Nu nr 3 i rækken. Desværre er Legeland i den periode blevet tvunget til at flytte flere gange. Nu er der brug for ro og ikke for trusler om lukning.

Gæst

#27

2015-12-18 16:48

Legeland er et helt fantastisk sted at kunne tage hen med sine børn - der må simpelthen kunne findes midler til at prioritere denne unikke børne-oase.

Gæst

#28

2015-12-18 20:39

Legeland er en perle glemt blandt den voksende teknologi der overtager børnehaver fritidsordninger og børns fantasi!
Red Legeland, støt legeland og vigtigst af alt lad dine børn bruge deres fantasi i legen, hvilket den hyggelige og inspirerende atmosfærer i legeland skaber.

Gæst

#29

2015-12-19 19:07

Fordi jeg valgte at gå hjemme med børnene og de skal jo stimuleres dagligt, så disse steder hvor de/ vi kan mødes med andre børn og forældre, lege, udvikle sig motorisk og socialt, og skabe et netværk er guld værd for os.

Gæst

#30

2015-12-20 09:35

Legeland er et frirum for børn og voksne. Det er helt unikt og eget af sin art og uerstatteligt, hvis det går tabt. Der findes værdier der, som betyder uendeligt meget for børn i en tid hvor leg og tummel mange steder erstattes af tv og ipad. hvis dette lille fine pudeland, dets eventyr og særlige magi spares væk fra kommunens side mister man endnu nogle af de værdier, som vi gerne vil bevare i kampen for en god barndom med magi for alle børn.


Gæst

#31

2016-01-04 07:55

Legeland er det sidste fristed i landsdelen, her kan alle samfundslag mødes, her er ikke et A og et B hold, dem der har råd, og dem der ikke har råd til at give sin familie et frirum. Derudover er det et smukt kreativt sted med masser af ånd og sjæl uden en masse kommerciel plastik der skal tjenes på. Det er en skandale hvis det lukkes ned!