Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!.

Ellen T

#651 Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2016-01-02 07:55

#650: S. Albertsson - Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok 

 Hej igen. Det gør det,og jeg kendte næsten godt antallet. Nemt at integrere disse mennesker, men prøv at se, hvad vi får i Europa , derfor er mange imod det, som sker, vi kan ikke klare deres stenaldertro, æresdrab, og krævende ind. Godt 2016.

Holger Danske

#652 Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2016-01-02 11:36

#650: S. Albertsson - Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok 

Det er også 20 år for mange

Og nu sidder du og hyler op om at tage flygtninge og behandele dem ordentligt, I har jo til dato ikke taget mere end 0,02 %, og det er enda højt regnet. 

Du burde skamme dig overhovedet at komme i tanke om at forære vores demokrati væk

Danmark frit

Holger Danske

#653 Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2016-01-02 11:55

#641: S. Albertsson - Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok 

Og for at blive ved pænt mange, så er det jo kun 0,034% af Danmarks befolkning.

Og hvis vi trækker muslimerne fra, så ser det nok ud som nogen lunde dem i har taget imod som flygtnige i dit hjemland. 

Så mon ikke du skal stikke piben ind

Danmark frit

 

Holger Danske

#654 Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2016-01-02 12:02

#650: S. Albertsson - Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok 

Bare for at gører sammenligningen perfekt, Så skulle i jo med glæde tage imod ca 60000 flygtninge på Island.

Det er jo ikke noget at regne i forhold til de sølle 50 i har taget.

Mon du så ønskede at bo der igen?

Danmark frit 

Holger Danske

#655 Re: Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2016-01-02 17:24

#651: Ellen T - Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok 

Godt gået :)

Og gedehyrderne tror jo vi plukker huse og biler på træerne, Jeg magter dem heller ikke mer. ja jeg forstår ikke de ikke bare går hjem igen hvad vil de her det er ikke engang 10 år siden de brændte vores ambasader og vor flag af. Og nu står de her og kræver ind.

Danmark frit 


Gæst

#656

2016-01-02 17:30

Jeg underskriver, fordi det er statsligt tyveri og vi har domstole til at tage sig af den slags, men der er endnu ikke sket noget. Regeringen fortsætter deres fjendlige asylpolitik

Gæst

#657

2016-01-02 22:16

Der var engang, for ikke saa laenge siden, hvor der var bred enighed i Danmark om at globalt medansvar, menneskelig anstaendighed og solidaritet er grundlaeggende, faelles vaerdier. I dag er vi kommet dertil, at det politiske flertal synes at vaere rede til at give koeb paa elementaer menneskelighed ud fra en tankegang om, at enhver er sig selv naermest. Hvad disse politikere overser, er baade at de forraader det bedste i Danmark og den pris vi betaler internationalt ved saaledes at saette vores gode navn og omdoemme over styr. Hvor oplysningen "Jeg kommer fra Danmark" tidligere kunne blive besvaret med "Er det ikke det land, hvor langt de fleste joeder blev reddet af deres medborgere under 2. verdenskrig?", saa kan svaret nu blive "Er det ikke det land, hvor man kropsvisiterer flygtninge fra krig og noed for at fratage dem vaerdifulde ejendele?". For mig overskygges glaeden og stoltheden ved at vaere en del af det danske vaerdisystem nu af dyb skam over det lag paa lag af smaalighed og infami som regeringen i Danmark, tilsyneladende fulgt af et politisk flertal, er ved at gennemfoere. For os, der har det saadan, maa svaret vaere NEJ, aldrig vil vi lade intolerance og angst for "de andre" komme til at oedelaegge det aabne, demokratiske og progressive Danmark, som det har taget generationer at bygge op.
Holger Danske

#658 Re:

2016-01-03 00:17

#657: -  

Ja og juhuuuuuuuuu for det flertal, godt nogen værner om DANMARK :)

Jeg håber aldrig vi kommer i mindretal.

Så skidt pyt med de stakkels 17000, som ikke har fattet hvad det drejer sig om.

Danmark frit. 

Holger Danske

#659 Re:

2016-01-03 11:06

#657: -  

Her kan du se hvor mange underskrifter os DANSKERE kan nå at salme mod islasmiske muhameddannere i løbet af kun fire måneder  http://www.skrivunder.net/signatures/luk_de_danske_granser_nu/

Danmark frit.

Holger Danske

#660 Re: Re:

2016-01-03 13:22

#659: Holger Danske - Re:  

Hvornår holder du op med at bruge/misbruge mit navn?

Danmark frit 

Andreas Larsen

#661 Holger Danske er en kujon

2016-01-03 15:19

Holger Danske, din usle kujon! Du tør ikke stå frem ved dit eget navn! Du er en fej kryster, og du vil ikke få held med dit paranoide foretagende!

Du  prøver at kidnappe det danske flag, og tage patent på danskheden. Men Danmark har intet med kujonagtigt fremmedfrygt, og racistisk propaganda at gøre! Du vil aldrig vinde!

Gå tilbage til det mørke hul du kommer fra!

Dig, som er fuld af had og frygt, og lader som om du er stolt. Du er ikke stolt! DU ER BANGE! Så bange, at du end ikke tør skrive dit eget navn!

Fra alle, åbne, medmenneskelige danskere, fulde af kærlighed og åbenhed og nysgerrighed, fulde af håb og broderlighed, siger jeg til dig: Gå din vej, og kom ikke tilbage, kujon, søn af frygten, søn af satan selv. Bliv Danmark fra livet!

malle...

#662 Re: Re: Re:

2016-01-03 16:29

#28: S. Albertsson - Re: Re:  

 Ikke mere hash idag.......til flygtningeaktionen så vrøvler de endnu mere kan jeg læse.!! Steg dine makrel og inviter syren på middag.....skål skæve.!!

S. Albertsson
Underskriftindsamleren

#663 Re: Re: Re: Re:

2016-01-03 18:02

#662: malle... - Re: Re: Re:  

Hej Malle,

Tak for dit indlæg og dine forslag. Jeg må desværre skuffe dig og afvise, at jeg bruger narkotika. Det er sjovt som både du og Holger vil have indflydelse på mine madvaner i stedet for at debattere det pågældende emne for underskriftindsamlingen. Og skål i hvad egentlig? Lidt mådehold i indtaget af alkohol kan ofte belønne sig i en bedre skriftlig formidling. Ikke at jeg vil bestemme dine vaner desangående. 

Alt godt og god aften til dig Malle.


Gæst

#664 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-03 18:45

#663: S. Albertsson - Re: Re: Re: Re:  

 GG. Ja ja, du har da ihvertfald humoren iorden. ;))

S. Albertsson
Underskriftindsamleren

#665 Re: Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2016-01-03 18:51

#652: Holger Danske - Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok 

Åh ha, Holger. Man bliver faktisk lidt søvnig af at læse de samme smører igen og igen. Men hold da op, du har da bidraget så livligt til dette forum. Og det er jo sådan set meget rart, at befolkningen vil deltage i den borgerlige offentlighed. Hvis nu bare argumenterne kunne hvile på en smule saglighed, så kunne det da tænkes, at dine indlæg kunne kvalificeres i andet end blot monologiske udtalelser i hvilke mennesker gøres til syndebukke på baggrund af nationalitet og blod.

Det er egentlig sjovt, at du på den ene side mener jeg burde tage hjem, og på den anden side beskylder mig for at underminere 'jeres' demokrati. Det kommer lidt til at lyde, at din fetich for det rene danske blod skal have større vægt end den almene borgers måde at deltage i demokratiet på. Selvfølgelig skal man først gå med på din præmis om, at et demokrati foræres væk fordi nogle protesterer imod en afvikling demokratiet. En fantastisk selvmodsigelse.

Ser du, Holger. Når staten begynder at implementere tilstande, hvor basale juridiske rettigheder fratages en gruppe mennesker, så bevæger man sig netop mod totaliserende processer. Når du accepterer og taler for at staten skal kunne tilbageholde mennesker, uden nogen tidsmæssig forsikring om at denne frihedsberøvelse kommer for en domstolsprøvelse, ja så er dine tanker totalitære, og altså ikke demokratisk funderede. Når man giver politiet frit råderum for at beslaglægge alle slags værdier, uden overhovedet at have regler for hvad der må beslaglægges, ja så er den nye orden i lejrene totalitær og uden love. Og når nogle politikere begynder at drøfte metoder, der skal kunne screene borgeres holdninger, så er det jo en metode, der gjorde sig gældende i det totalitære DDR. Når du begynder at beskylde mig for at afvikle demokratiet i min brug af ytringsfrihed, ja så ligger der i det et iboende ønske om at begrænse den ytringsfrihed jeg benytter mig af, som jo i høj grad er fundamentet for demokratiet. På denne måde ligner du meget de islamister, som flygtninge frygter. De er på en ganske særlig måde dine åndeligt beslægtede, på trods af at du naivt gør dig til fortaler for Danmarks frihed. Du bliver en del af terroristernes broderskab, og faktisk en vigtig brik i deres måde at ødelægge hvad der er tilbage af nationalstatens demokratiske værdier. Med de tanker, som du er eksponent for, gør du dig til fortaler for netop at gøre Danmark ufrit. Det er sådan set underskriverne her, der kæmper for Danmarks frihed. Frihed fra det tyrani, som manifesterer sig i både lovgivninen og dele af befolkningen, og fra den tanke om at flygtninge - og ikke de maniske islamister - skal gøres til syndebukke for al elendighed i verden, og derfor strippes for enhver politisk status, så man nemmere kan tillade sig hvad som helst. For når man ekskluderer lejrenes territorie fra lovens territorie, ja så er alt muligt. Og det er denne uendelighed af muligheder, frit for ret og lov, som du og dine ønsker jer med sådanne lovforslag.

Nu vil du sikkert svare, at jeg bare skal tage hjem og spise nogle fårehoveder og tage en masse flygtninge med mig. I så fald vil det vidne om din stiltiende accept af min kritik. Ofte ser man, at nogle i panik foretrækker at råbe i stedet for at argumentere, når argumenterne slipper op. Det kan du godt gøre bedre tror jeg.

Danmark pommes frites.

Holger Danske

#666 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2016-01-03 19:26

#665: S. Albertsson - Re: Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok 

Ja sjovt nok bare man er nationalist så skal man sammenlignes med DDR.

Men du svare jo ikke på mine ?

Blev egentligt ikke overrasket du plejer jo at krybe udenom :) Du er jo heller ikke Dansker så jeg bærer nok over med dig

Nu blir det jo spændende om du også tør tage alle kommentaren med dig når du nu så villigt vil dele dem ud til de forskellige partier i morgen

men jeg synes stadig du skal tage dine 60000 muslimske venner med dig hjem i stedet for det ville klæ dig og Island jeg er helt sikker på du bliver populær deroppe

Danmark frit og slut herfra god rejse hjem 

S. Albertsson
Underskriftindsamleren

#667 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2016-01-03 20:07

#666: Holger Danske - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok 

Holger, du slutter simpelthen på kommentar nummer 666. Jeg kunne ikke lade være med at smile lidt :-)

Nej, jeg sammenlignede ikke dig med DDR. Jeg sammenlignede nogle politikeres flirt med idéen om at screene danskeres holdninger med DDR metoder. Man kan jo godt være nationalist uden at gå ind for tendenser, der tilhører tankekontrollerende diktaturer. 

Jo da. Politikerne skal da være velkomne til at læse kommentarerne også.

Kærligt af dig at bære over med en ikke-dansker. Nu er jeg jo ikke en almægtig politiker i Island, så det bliver nok svært at tage 60.000 muslimske venner med derop, hvis jeg havde 60.000 muslimske venner, og hvis mit hjem var i Island. 60.000 er selvfølgelig 20% af befolkningen, hvilket ville svare til 1.120.000 flygtninge i Danmark. Så jeg er ikke helt med på den matematiske udredning. Uanset synes jeg bestemt, at Island kunne gøre mere, hvilket også er holdningen i store dele af civilsamfundet.

Når alt det er sagt, så handler denne underskriftindsamling ikke om hvilket antal af asylansøgere, det ene og det andet land skal tage. Det handler derimod om, at vi ikke skal konfiskere deres sidste ejendele.

Jeg håber vi tales ved til en anden underskriftindsamling. Det kunne jo også være en, som du starter, Holger. :)

Danmark pommes frites

PS: Jeg sidder hjemme i stuen i Jylland.


Gæst

#668

2016-01-04 09:53

Fordi Inger Støjberg og hele hendes forpulede forbryderorganisation Venstre er nogle umanerligt dumme, grænseløst kyniske, afskyvækkende, rædselsfulde sociopatiske møgsvin!!!
Gæst

#669

2016-01-04 23:48

Dette viser jo bare at man endnu engang ikke kan stole på en fårehyrde

Men det er jo ikke første gang Islændingerne har lavet grin med os

Han kan da pakke alle sine underskrifter op i røven Stor høvding men ikke noget at have det i

Pommefrits Holger fik jo ret

Gæst

#670 Re:

2016-01-06 00:15

#669: Gæst -  

Ja mon han ikke fik det :)

Men sådan er de jo de fremmed venlige Islænder

Viel geschrei und wenig wolle -  men hvor skal sådan en fårhyrde også vide noget om det fra

S. Albertsson

#671 Re: Re:

2016-01-06 10:06

#670: Gæst - Re:  

Hej gæst!

Jeg kan se du er begyndt at tale lidt med dig selv. Det er du selvfølgelig velkommen til, men det fører sjældent til nye erfaringer :-) Måske er det for at fremprovokere en eller anden reaktion hos mig på baggrund af dine personangreb, men jeg vil bare ønske dig en god dag.

Så, god dag :-)

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-01-06 20:52



Gæst

#673 Re: Re: Re:

2016-01-07 00:14

#671: S. Albertsson - Re: Re:  

Jeg skal aldeles ikke provokatere dig bare minde dig om hvad du selv skriver i din egen besked.

Men du ved vel ikke selv hvordan du skal få dem afleveret?  

Men ok du skev vist ikke noget om hvilket årstal


Gæst

#674 Re: Re: Re: Re:

2016-01-07 16:37

#673: - Re: Re: Re:  

Hahaha "Provokatere"

Idiot

S. Albertsson
Underskriftindsamleren

#675 Re: Re: Re: Re:

2016-01-08 13:42

#673: - Re: Re: Re:  

 De er allerede afleveret. Det blev de d. 4. januar 2016. Tak for omtanken :)