Bedre behandling for patienter med flåtbårne infektioner kræves


Gæst

#1

2015-11-25 14:10

Jeg er selv meget syg af borrelia, tæt på at dø.. Havde heldigvis lidt resourser i familien som gjorde jeg kom til Tyskland og fik hjælp, eller ef jeg helt sikker på jeg ikke var i live idag, desværre tog jeg denne beslutning for sent, da jeg troede på det danske system, så jeg har kroniske smerter idag..

Gæst

#2

2015-11-25 14:23

Er du syk av flått er det umulig å få hjelp dersom man ikke har råd til å betale for det selv. ....

Gæst

#3

2015-11-25 14:31

En af mine nære bekendte passer alt for godt ind i den anførte punktopstilling. Det er dybt frustrerende i en årrække at være vidne til denne totale negligering fra sundhedsvæsnet. Det gælder både den praktiserende læge og i særdeleshed de arrogante speciallæger.

Gæst

#4

2015-11-25 14:58

Idet jeg har fået den ringeste behandling og manglende forståelse for hvad det indebærer at have borelia!
På trods af at jeg er testet positiv med Elisa!

Gæst

#5

2015-11-25 15:13

For at andre fremover kan blive hjulpet. Det bliver min datter IKkE!

Gæst

#6

2015-11-25 15:20

Jeg ved, at jeg lider af en kronisk Borrelia infektion, men det gør det danske sundhedsvæsen ikke!

Gæst

#7

2015-11-25 15:23

Jeg har hatt sykdommen i kroppen i 30 år. Har møtt et helsevesen totalt blottet for kunnskap. I dag går jeg til behandling i utlandet, men sykdommen er vanskelig å bekjempe etter så mange år.

Gæst

#8

2015-11-25 16:29

Min datter var syk med nevroborreliose og co infeksjoner i mange år. Hun ble frisk av behandling i Tyskland. Hun går nå på skole med topp karakterer. Dette burde vært et tilbud til alle som blir rammet av denne sykdommen. Det er et økende problem og flåtten fører med seg mer smitte en tidligere. Problemet vil øke i omfang og det er derfor viktig å ta denne sykdommen seriøst og ikke ignorere utenlandsk forskning og behandling.

Gæst

#9

2015-11-25 16:35

Har måtte søge hjælp i udlandet
Er positiv på test fra udlandet
Ingen hjælp i DK

Gæst

#10

2015-11-25 16:39

Det er et stort hull i helsevesenets kunnskap om vektorbårne sykdommer, og tusenvis lider pga dette. De tror på Big Pharma og kjøper ubukelige tester til millioner, når de hadde hatt bedre utbytte av mikroskopi, feks ved å tilsette DR. Bela P. Bozik's Dualdur reagent , som passiviserer alt annet enn borrelia, slik at det er lett å oppdage i blodprøver, med mørkefeltsmikroskop.


Gæst

#11

2015-11-25 17:19

Fordi jeg har borrelia og bartonella og mener vi alle har rett på den hjelpa og støtta vi trenger.

Gæst

#12

2015-11-25 17:48

Person i nær familie har flåttbårne sykdommer.

Gæst

#13

2015-11-25 19:45

VIGTIGT!!! Til alle der skriver under. Når I har skrevet under så del det med jeres venner og slå det op i de grupper som I er medlem af og hvor emnet hører hjemme. F.eks. med følgende tekst: Det her er et vigtigt problem for alle der holder af at kunne bevæge sig udenfor, så hvis du ikke har hørt om Borrelia, så skal du læse dette og venligst støt med din underskrift og send det videre til dine venner, så de også bliver klar over dette vanvid og kan skrive under. Tak for din støtte og hjælp smile-humørikon.


Gæst

#14

2015-11-25 19:47

Because my partner have borelia, so I know how bad it is, to life with this illness.
The illness is for the person really bad, but it takes also a lot from the family. We cannot do the things anymore what we did before and because of that the relationshipmis under heavy pressure

Gæst

#15

2015-11-25 20:26

Der er også underskrifts-indsamling i gang i England nu: https://petition.parliament.uk/petitions/113475


Gæst

#16

2015-11-25 20:51

Fordi jeg håber hermed at være med til at gøre opmærksom på, at der nu skal handling til.

Gæst

#17

2015-11-25 21:09

For at folk med Vektorborne sykdommer skal bli sett og tatt på alvor. Bedre diagnostikk og bedre behandling. Mange som er alvorlig syke som trenger og bli trodd, få hjelp, få behandling for sine infeksjoner.

Gæst

#18

2015-11-25 21:38

Har borrelia-overførte problemer med helbredet, og har ikke fået hjælp af det offentlige system...måtte selv betale for behandlinger, som man bruger i udlandet, hvis jeg ville være rask, og har det idag nogenlunde, især på baggrund af at jeg for 2 år siden vejede under 40 kg...havde ulidelige smerter i knogler, led og muskler, og var ikke i stand til at stå på mine ben..(de hævede knogler i fødder, hænder og knæ,...bliver aldrig helt normale igen. )

Gæst

#19

2015-11-25 21:47

Pga,min mands sygdom,som er grund til borrelia.

Gæst

#20

2015-11-25 22:16

Mange patienter fejldiagnostiseres, og derved fejl behandles, ofte i årevis, mister job og økonomisk sikkerhed, familie og venner vender én ryggen imens ens helbred forværres, ingen mulighed for erstatninger og behandling, hvis man er så heldig at kunne betale selv i udlandet, er det i mange tilfælde kommet i gang for sent og konsekvensen kan ende fatalt.

INGEN kan være sikker i dette land på at I ikke bliver de næste smittede, syge og uden hjælp, om ikke andet, så skriv under for vores børn og børnebørns skyld!

Gæst

#21

2015-11-25 22:23

Fjerner om sommeren ca. en flåt om ugen fra en i vores familie - og ca. 20-30 fra vores hund. Flåter er en stor risiko for os på landet...

Gæst

#22

2015-11-25 22:25

Dårlig lægebehandling hører ikke til i et velfærdssamfund.

Gæst

#23

2015-11-25 22:43

Fordi vi i min familie har været og er midt i en borreliakrise med udredning i Tyskland og behandling via England efter en fatal og tidskrævende omgang i det danske system...

Gæst

#24

2015-11-26 05:49

Jeg skrev under, fordi det er en skandale, at diagnosticering og behandling af Borrelia og andre flåtbårne infektioner i Danmark lader tusindvis af meget syge patienter i stikken ved at bruge diagnosticeringsværktøjer der ikke virker og efterfølgende nægte patienterne behandling. Følgerne er katastrofale for patienterne og deres pårørende. Min mand er én af disse patienter.

Gæst

#25

2015-11-26 06:18

Har familie i denne situation