Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention.

Schweinrich

#476 Re: Re:

2015-11-19 03:23

#344: - Re:  

 Sure tæer og skæve slips. Og bevidst at slå civile ihjel. Kan i se forskellen?

Schweinrich

#477 Re: Re:

2015-11-19 03:26

#321: - Re:  

Jeg læste noget om at de udbød danskkurser til racister et sted. Måske er det noget du har lyst til at undersøge nærmere 80)

Anders Hansen

#478

2015-11-19 06:53

Grundlovens § 57
Intet medlem af folketinget kan uden dettes samtykke tiltales eller underkastes fængsling af nogen art, med mindre han er grebet på fersk gerning. For sine ytringer i folketinget kan intet af dets medlemmer uden folketingets samtykke drages til ansvar udenfor samme.

Anders Hansen

#479 Re:

2015-11-19 07:17

#23: Absalon -  

I stedet for at bruge grov retorik, og kalde folk for "Nosseløse idioter" Så prøv at uddybe din uenighed, i en mere sober tone, ligesom en voksen ville have gjort.

EnDerHarSkrevetUnder

#480 Re: Re:

2015-11-19 08:07

#447: Husker du - Re:  

,,Tja, I er bare en pøbel muslimelskende fjolser, havde I været ansvarlige i 1940'erne havde Hitler været EU's første forbundspræsident."
- Øh? Nej. Der er ganske stor forskel på at mene at uskyldige (Kvinder og børn) skal rammes, og at acceptere bla. masseudrydelse af jøderne, som er en af de ting Hitler stod for.

,,I er en samling venstreorienterede bløddyr uden rygrad eller karaekter der sikkert ville bede en voldtægtsmand tage en tur til på jeres kone, for ikke at provokerer ham."
Tvært imod. Vi er dem med rygrad.
De fleste af mine venner har bare haft en "Det er da ligegyldigt hvad han har sagt", "Han mener det nok ikke", "Nej, det er ikke i orden det han har sagt, men gider ikke gå ind i det" tilgang. Det er dem der ikke har rygrad. Vi står i det mindste ved vores mening, og gør noget. Så må resten være op til retstaten at vurdere om vi har "ret"
Hvor kommer i øvrigt voldtægtsmanden og vore kone ind i billedet her? Aner jeg en misundelse?, eller er det bare mangel på saglige argumenter som gør du er nødt til at komme med så platte udtaleser?

,,I den rigtige verden kan man ikke løse problemer ved at sidde i rundkreds og drikke urtete - der vil altid være uskyldige ofre, det er den pris der skal betales for at i kan leve sikkert og trygt, samt bruge jeres tid på fuldkommen ligegyldige politi anmeldelser."
- PRÆCIS! - Du har fuldstændig ret i at man ikke kan løse problemer ved at sidde i rundkreds og drikke urte-the. Det er også derfor Jens har startet underskrift indsamlingen, og vi er en masse underskrivere af den, for havde bare haft den tilgang til tingene, så ville Søren Espersen og andre kunne sige og gøre hvad de ville helt uden konsekvens. Om det er en "ligegyldig" ting kommer helt an på øjenene der ser. Jeg synes ikke det er en ligegyldighed at en folkevalgt der sidder i landets øverste ledelse kommer med opfordring til at bombe uskyldige. Derimod synes jeg at mange af de ting de gennemfører i FT er ligeyldigheder(herunder fx alt det administrative bøvl der er presset ned over store dele af den offentlige sektor)

Den dag udyrerne står foran jeres dør, er det ikke jer der går ud og kæmper, der er folk som Søren Espersen, så kan i bagefter altid klage over at der blev anvendt for megen magt og diskutere i kommiter hvorfor man ikke bare talet den til fornuft.
- Jeg tillader mig at tvivle.
Hvis FT politikere havde andet og mere end bare ordene ville de stå ved det de havde sagt. Eg. har Søren Espersen været ude og sige "Jeg blev misforstået" - min bare ...!
Hvis "udyrene" - eller lad os bare benytte ordet "fjenden" - står foran vores dør en dag, så gør FT politikerne (sgu) nok bare det samme som de altid har gjort. Sender landets militær ud og risikere liv og lemmer, så de selv kan sidde på deres flade i ro og mag med ministerløn og bonus'er.
Jeg klager (sgu) allerede nu over der bliver anvendt for meget magt på mange fronter. Eg gemmes data fra nettet(så vidt jeg husker er det tre år), hvilket er en kæmpe byrde for IT selskaberne, og det værste er at dataen er ubrugelig. Hvis folk som SE ikke bare kom med platte bemærkninger men rent faktisk gjorde noget istedet for alt det populistiske pis, så ville ISIS muligvis ikke længere være en trussel.

,,I skulle helere stikke piben ind og huske hvad der sket med landforrædere under krigen .... e blev hængt i lygte pæle :-)"
- ja, for landsforræderi og at anmelde en folkevalgt politiker for en ulovlighed er helt sikkert det samme(?). Måske skulle du overveje at revurdere din logik, og prøve at kigge lidt indaf næste gang.


Gæst

#481

2015-11-19 10:19

Det er vores pligt at beskytte de civile lige meget hvad. Det er en umoralsk måde at gøre det, at han gerne vil bombe børn og kvinder er jo psykopatisk.

Gæst

#482

2015-11-19 10:56

Ingen kan og bør opfordre til mord på uskyldige

Gæst

#483

2015-11-19 14:57

PErsoner som ham burde låses inde

Gæst

#484 TAK

2015-11-19 18:29

TAK.

Nogen laver en smily og for fængelsesdomme mens andre direkte opfordre til drab på åben tv, og samtidigt tro han slipper godt fra det! #fængselSørenEspersen


Gæst

#485

2015-11-19 19:30

Jeg håber I bliver ramt personligt næste gang terroristerne slår til i Danmark. For det vil de. Landet er fyldt med små hadefulde tabermuslimer, der bare venter på at hævne sig på de vantro.


Gæst

#486

2015-11-19 19:34

Og med de åbne grænser bliver vi ved med at lukke flere og flere islamistiske tabere ind i landet. 


Gæst

#487

2015-11-20 01:02

Farlig politiker

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-11-20 10:35



Gæst

#489

2015-11-20 15:52

Fordi en så umenneskelig afstumpethed er kriminel og fortjener modstand.

Gæst

#490

2015-11-20 15:59

Alle skal have hvad de fortjener og bøde for deres fejl.

Gæst

#491

2015-11-20 20:34

Fordi Søren Espersen har en stuetemperatur IQ

Gæst

#492

2015-11-21 06:08

Han retfærdiggøre drab på civile fordi andre civile liv er dræbt. Er der forskel på det enkelte menneske? Godt nok er der forskel på landene, Paris/ kærligheds byen kan han tage på ferie osv men hvad kan han lave i Afganistan eller Syrien? 

Trist at det kan være det afgørende 


Gæst

#493

2015-11-21 11:36

Fordi han er korrupt.

Gæst

#494

2015-11-21 14:46

Fordi DF er et landsskadeligt parti.

Gæst

#495

2015-11-21 16:36

jeg er SÅ træt af DF!!!

Gæst

#496

2015-11-23 13:11

Det er en groft kriminel handling.