Kagså skal tilhøre Gladsaxe skoledistrikt

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Kagså skal tilhøre Gladsaxe skoledistrikt.

NN

2015-09-12 18:44

Om skolebussen skal dreje den ene vej eller den anden nede ved Gladsaxe Trafikplads er vej stort set underordnet?

K

2015-09-12 19:16

Det giver vel egentlig mest mening at flytte Kagså kvarteret, hvis et af kvartererne skal flyttes.

men hvem siger at et af kvartererne skal flyttes? Hvad med at kommunen endelig bruger penge på at i investere i vores børn og skabe flere spor på de skoler som folk bruger og bor ved i dag. Det eneste der bliver investeret i er renovering af eksisterende skoler (som blot var en nødvendig over tid) og intet fremadrettet og værdiskabende.

det kan gøres bedre Gladsaxe Kommune!!!! I skuffer markant med dette hørings forslag. igen....

Bf

2015-09-13 05:35

De skal bare fjerne den flaskehals de selv har skabt og genåbne Gammel gladsaxe skole

Brian Johannessen

#4 Re:

2015-09-14 05:24

#2: K -  

man kunne ligeså godt argumentere for at rent faktisk har Skovbrynet skole ledig kapacitet og så giver det mest mening at flytte Haspegårdskvarteret.

Jeg ville helst at de fandt en løsning hvor vores skoledistrikt ikke blev ændret. Det er ikke Fair at det er Kagsåkvarteret skal holde for hver gang der skal laves om på vores skoledistrikt. Hvis vi bliver rykket er det 4 gang 

Brian Johannessen

#5 Re:

2015-09-14 05:27

#1: NN -  

Nej det er ikke lige meget. Du river igen et kvarter over. Det ville være 4 gang at vi skulle skifter skoledistrikt. Skolebussen kunne ligeså godt køre op til Haspegårdskvarteret og fortsætte til Skovbrynet. 

Al

#6 Re: Re:

2015-09-15 19:47

#5: Brian Johannessen - Re:  

Men der kommer ikke en skolebus til børnene i Hapegårds kvt. De henvises i forslaget til at bruge bus 165. Er det ok at sende 0.klasse elever med en alm. Bus???

Vi forældre skal som forslaget er pt. bruge op til 45 min hver vej med gåturen til bus 165, selve busturen, gåturen over Skovbrynet skole - det bliver meget svært at nå til arbejde, med de den ekstre transporttid, som vi kan blive påtvunget.

Vi har under 10 minutter på gåben til Gladsaxe skole ad små villaveje og stier, så skal vores børn ikke have den sikre skolevej?

Brian Johannessen

#7 Re: Re: Re:

2015-09-16 19:23

#6: Al - Re: Re:  

Det er ikke fordi at jeg ikke kan sætte mig ind jeres problemstillinger for de er meget identiske med vores. Vi har bare fået nok af at det altid er Kagsåkvarteret der skal holde for. 

Jeg håber de kan finde en god løsning hvor ingen af os skal skifte skoledistrikt. Jeg laver et høringssvar som peger på et par mulige løsninger. 

Gæst

2015-09-17 11:28

Vi bor ikke i Mørkhøj. Kagså området ligger ved Gladsaxe fort. D.v.s at vi ligger i det rigtig gamle Gladsaxe område. Man skal med 2 busser for at komme til Mørkhøj. Man skal kun med 1 bus til Gladsaxe skole. Man skulle ikke tro at dem der har bestemt skoledistrikterne overhoved ved noget om vores område.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-09-18 06:05