Afskaf flygtninges retskrav på boliger

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Afskaf flygtninges retskrav på boliger.


Gæst

#401

2016-05-11 17:22

vigtigt for vores gamle sidder og har ingen hjælp og vores unge er uden bolig iøvrigt har jeg sgu fået nok,da jeg 2 gange har været ved at bliv overfaldet og jeg er hjerte syg,kol og gigt så jeg kan ik løbe eller råbe

Gæst

#402

2016-05-13 03:14

Der er mange unge studerende der ikke kan få bolig , og når de endelig finder en bolig er huslejen jo svimlende høj , så de er nød til at have job ved siden af studierne hvilket medføre at mange ikke kan koncentrere sig helt om studierne så det varer længere tid inden de er færdige med deres uddannelse .
Jesper

#403 :-)

2016-05-13 09:52

Lidt over 400 kommentar - og stort set alle mener det er for dårligt at flygtninge har retskrav på bolig.

Og det er dagens Danmark i en nøddeskald. At skrive kommentar på diverse internet medier. Det er hvad det kan blive til.
Hvorfor er der ingen som går på gaden? Hvorfor ser vi ikke store demonstrationer mod denne vanvittige flygtninge politik? Danmark har været besat før - hvorfor ser I ikke at det er ved at ske igen?

Beklager venner - jeg mener danskerene er sørgelige. I betaler for at lade flygtning og indvandrere overtage jeres land. Og I gør intet ved det! Sidder bare og ser på det sker.

Gør noget ved det. Gå på gaden hvis I vil beholde og have Danmark tilbage, ellers stop med at klynke.

 

Og nej, jeg bor ikke i Danmark mere og kommer heller ikke til det igen. Danmark har efterhånden intet at byde på mere, andet end høj skat. Men det er alligevel sørgeligt at se på.

Jesper

#404 Re:

2016-05-14 08:38

#373: -  

 Jeg er 100% enig!

Problemet er bare at danskerene ikke gør andet end at sidde på deres flade og skrive indlæg på diverse internet sider. Tror I selv det virker?

Hvorfor går folk ikke på gaden i store demonstrationer?

Danskerene er sku for sløve efter min mening. Vi elsker åbenbart at blive taget i røven.


Gæst

#405 Re: Re:

2016-05-14 20:10

#404: Jesper - Re:  

 Synes I skulle gøre noget ved det, tror der er mange der gerne vil være med men det kræver der er en der tager skridtet og ved hvordan det skal gribes an så det ikke ender i fysisk slåskampe på gaden. 


Gæst

#406

2016-05-17 06:01

Vi h ar selv mange, etnisk danske unge mennesker ,der må leve uden egen bolig ,dem først .

Gæst

#407

2016-05-17 13:49

Man forarges når min søn ved skilsmisse søger bolig i samme kvarter som eks.konen, da det var et fællesønske at bo så tæt, så børnene kunne gå til begge forældre. Der var en ledig bolig...men. udlændingefamilie flyttede ind.
min søn har fast arbejde, ligesom ekskonen, altså hvad sker der, ikke så sært vi danskere får antiparti

Gæst

#408

2016-05-17 16:39

Fordi det ikke kan være rigtigt, at fremmede mennesker skal have krav på noget, som de danske skatteydere ikke engang selv har.

Gæst

#409

2016-05-18 18:20

Fordi jeg synes ikke, at det er rimeligt, at de unge eller andre der har stået i kø igennem flere år, skubbes bag i køen.

Gæst

#410

2016-05-19 16:58

Det er urimeligt at fremmede mennesker kan komme før danske borgere, der er født og opvokset og bidraget via skatter til dette samfund. Samtidig er spørgsmålet:: " Er det immigranter, der søger et bedre liv ? - For alle der kommer til Danmarks syd grænse er kommet igennem 6-7 andre lande i Europa, hvor de har kunne søge beskyttelse. Nej det er ikke rimeligt !

Gæst

#411 Luk grænsen demo d 5 juni

2016-05-28 23:31

Søndag d. 5. juni kl. 13-16 Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved p-pladsen foran Bingohallen)

Vi er mange helt almindelige danske borgere, der er rigtig bange for den udvikling, der sker lige nu. Folk vandrer direkte ind i vores land, uden vi ved hvem de er og hvad de vil her. Allerede nu siger de fleste af kommunerne, at det vil sprænge deres budget at sørge for migranterne. Hvad sker der så, når der kommer familiesammenføring, som består af en far med 20 børn og 3 koner, som allerede nu er i gang? Der skal foregå en sortering ved grænsen, så bekvemmelighedsflygtningene kan blive i det sikre land Tyskland. Så må det være op til dem at sende dem videre tilbage.

Så kom og vær med til at støtte initiativet til at vække vores politikere. Man gør ingenting ved at blive hjemme, så vær med til at gøre en forskel. Det gælder om at være så mange som muligt, så invitér alle dem du kender og alle dem du ikke kender. Stå f.eks. i et indkøbscenter og del ud eller hvis det er på landet din lokale landhandel. FOR DANMARKS FRIHED OG FREMTID Demonstrationen er lovlig og anmeldt til politiet. Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler. Der vil blive afholdt taler og der vil være levende musik i teltet. Så kom og vær med! Arrangør: Initiativet ”Luk Grænsen – Asylstop Nu!” - Find os på eventsiden Luk Grænsen – Asylstop NU! på Facebook.

Jeg ser her langt over 500 fra sønderjylland de sølle 3 timer kan i vel sætte af til det :)

Kom nu ud af starthullerne og vær med til at gøre noget for Danmark's frihed of velfærd fpr os som altid har betalt vores skat af vores dyrt tjente penge


Gæst

#412

2016-06-21 16:38

Jeg er træt af at betale for at stå på en venteliste og så se asylansøgere stryge lige forbi og få en bolig før alle andre

Gæst

#413

2016-06-25 22:21

Forde man står en del år i boligselskabe for at få en bolig, og det ved vi . Så det må jo være det samme for dem, det hedder kø kultur.

Gæst

#414 Re: Re: Re:

2016-06-25 22:22

#405: - Re: Re:  

Luk grænsen demonstration har nu været afholdt næsten 10 gange men MEN med kun 100 eller mindre hvor er i alle jer der klager over flygtning/velfærdsturister ??? 


Gæst

#415

2016-06-26 06:28

Fordi det at være flygtning er en midlertidig status, der medfører, at flygtninge skal repatrieres. Desuden opfylder de færreste af de, som myndighederne kalder flygtninge - FN´s definition på en flygtning. Det er reelt migranter, der alene er taget hertil for at få del af velfærdsgoder - ikke fordi de ønsker at være en konstruktiv del af det danske samfund. Og vores myndigheder optræder skandaløst - derfor har jeg skrevet under.
Børge Jensen

#416 Re:

2016-06-26 11:13

#415: -  

 Migranter ? Ja det er de. De er kommet igennem flere EU lande, sikre lande, så hvordan kan de kaldes flygtninge? FN siger, at de har ret til asyl og beskyttelse? Vores aftale i EU er, at de skal registreres i det første land, de kommer til, så endnu et bevis på, at EU er noget fanden har skabt. Det virker ikke.


Gæst

#417 Re: Re: Re: Re:

2016-06-26 16:03

#414: - Re: Re: Re:  

 Måske skulle der gøres lidt mere opmærksomhed på det


Gæst

#418

2016-06-27 17:05

Det er uretfærdigt at flygtninge på nogen måde får bedre forhold end danskere

Gæst

#419

2016-06-29 06:02

Ganske simpelthen fordi jeg også synes det er urimeligt og man føler sig fuldstændig magtesløs

Gæst

#420

2016-07-02 09:04

FORDI AT JEG ER DANSKER OG HVIS VI HAVDE NORMALE POLITIKERE VILLE JEG SOM DANSKER HAVE RET TIL BOLIG FØR NOGLE INDAVLEDE VELFÆRDSNASSERE

Gæst

#421

2016-08-13 22:20

Fordi danskere bør have førsteret

Gæst

#422

2016-08-14 05:26

Fordi det er uhørt at folk udefra asyllanter skal komme før Danskerne som har ventet i årevis på et sted at bo

Gæst

#423 Der var et yndigt land

2016-08-14 07:08

ynkeligt at der ikke er flere der har skrevet under. Danmark og Europa fortjener at gå under.

Stefan

#424 Re: Re:

2016-08-14 07:23

#187: - Re:  

 Så ville man vel også bare være tilfreds med man kom et sted hen der var fred ikke ? Ingen der siger de skal have i hoved og røv på bekostning af vores skattepenge.


Gæst

#425

2016-08-14 08:50

Fordi der ikke skal forskelsbehandles, og et retslrav stiller andre bedre, hvilket strider mod andre love, alle skal behandles lige, er der ikke mulighed for at hjælpe en gruppe så skal den mulighed heller ikke kunne findes for en anden gruppe