Nu er nok, nok - Nu siger folket stop!!!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Fordi jeg er i systemet og har fået nok .
Fordi min far var paa venteliste i over et halvt aar til en operation i ryggen.
Fordi min nu afdoede svigermor for det meste var overladt til sig selv i sin lejlighed. Her sad/laa hun blot den ganske dag i aarevis selvom alle var enige om at en plejehjemsplads var det eneste rigtige, men nej, det er jo billigere naar hun bliver i egen bolig!
Danmark er det mest korrupte land i Verden!! Fy for helvede hvor er den generelle dansker et bange egoistisk røvhul! -Skabt af de få svin på bogen som er med til at styrer hele verdenssituationen/freden.... Fu*kedUpWorld.dk - ErDetForSent....
Jeg elsker mit fag, men ikke min hverdag. Derfor.
Arbejdsløse får ingen hjælp
Fordi de arbejdsløse ingen hjælp for. De bliver plyndret af staten og afvist af arbejdsgiverne.
Synes ikke der er noget fag der giver ret til en pension i de beløb.
Fordi jeg de sidste 15 år har haft så mange negative, ydmygende, sørgelige, svigtende, smertelige oplevelser, at jeg kunne skrive en bog om det.
Fejl diganoser. Fejl behandlinger. Ydmygende indlæggelser.
Ydmygende oplevelser ved dødsfald i familien, uden for hospitalet.
Manglende samarbejde mellem privat hospitalerne og specialsygehus og vores huslærer.
Osv osv
Arbejder som sygeplejerske og har et fysisk/psykisk handicappet barn. Så vi er som familien i "kommunemøllen" og oplever den og vores samfunds mangler i forhold til handicappede unge. Sålænge de er børn fungerer det fint men ak og ve når de runder de 18 år.
Undertegnede arbejdede fuldtids i 23 år + alle de ungdomsjob jeg kunne få siden jeg fik min første lønseddel som 9 årig. Ialt 32 år!
Så blev jeg kørt ned af en gaffeltruck på arbejde! Arbejdsgiveren snød med anmeldelsen til arbejdstilsynet.
Fagforeningen Prosa var total ligeglade og inkompetente.
0 Erstatning trods fejloperation og optagede samtaler med beviser!
Og så tog regeringen mine dagpenge!
Ja mine, for jeg har betalt til ordningen i 23 år og for at de skulle dække 4 år!
Ikke 2!
331.000 indbetalte kroner ud af vinduet.
De skulle fra allerførste dag på arbejdsmarkedet have været sat i aktier og jeg ville have haft en lille indtægt i dag, hvor jeg er invalid.
Har været uden indtægter i 2 år nu, hvor jeg spiser mine mursten. Jeg er tvunget i skilsmisse og har ikke råd til at se mine 3 børn.
Som Buster Larsen siger det: LORTELAND
Det er min kommentar til socialdemokratiet og de får satme aldrig min stemme mere!
Mig: Universitetsuddannet og tidligere socialdemokrat!
Nu venter jeg bare på at dø, for jeg orker ikke at slås med systemet mere.
Helt bogstaveligt bliver ALT taget fra en...
Re:
Helt enig, Danmark er et LORTELAND. Det er kun i teorien, der er hjælp at hente, for fint skal det jo lyde. Har selv mistet hele min opsparing/pensionsopsparing og gået ned med angst som følge deraf.
| This discussion has been closed. |
Fordi den offentlige sektor ødsler pengene væk i håbløse tåbeligheder. Deres brug og forvaltning af midlerne koster for meget af velfærden, det kan og skal være bedre