Imod Lukning af Irak-kommissionen
Kontakt forfatteren af dette andragende
Det er magtfordrejning og beskyttelse af egen-interesser, at en ny regering bebuder lukning af en demokratisk nedsat, uafhængig kommission, der må forventes at sætte kritisk fokus på fremtrædende folk fra denne regering og fra et af de partier, der udgør denne regerings parlamentariske grundlag. (citat slut)... Det burde ikke være lovligt!!
Re: ahhhh
Du har ganske ret, Kenny. Du skal være velkommen til at foreslå en teksttilføjelse.
Mit land har deltaget i 2 krige indenfor en kort årrække. Danske soldater og civile i de invaderede lande er blevet dræbte. Tortur er blevet anvendt mod fanger - muligvis med danske politikeres vidende.
Jeg har ret til at få oplyst , hvad der er foregået......
Jeg er chokeret over, igen at opleve Venstre som et magtfuldkomment og oplysningsknægtende parti...
Anders Fogh løj - men han ønsker ikke, at det bliver afsløret.
Fordi man må forlange af et retssamfund at det formår at afdække eventuelle magtfordrejninger og stille beslutningstagere til ansvar for deres handlinger.
Re: vågn op
Dette er kommunistisk volapyk. Vi er medlem af NATO og FN. !
Nogle ting er som de er - nødvendige, og man kan alligevel godt lære af eventuelle fejl.
Blondinedum journalist.
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Tsk. ;-)
Nepotisme, undvigelse af ansvar og blatant forsømmelse af folkets ønske er netop hvad denne politiske manøvre signalerer. Per Stig Møller, Søren Gade og ikke mindst Anders Fogh Rasmussen burde stilles til ansvar for Landsskadelig Virksomhed.
Her skal da snart andre boller på suppen, for at fjerne alle dem fra magten som udlægger vores liv !
Opstand i nære fremtid er nu nødvendighed!
| This discussion has been closed. |