Bedre kollektiv trafik mellem 8355 Solbjerg og Aarhus

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bedre kollektiv trafik mellem 8355 Solbjerg og Aarhus.


Gæst

#26

2015-07-28 20:11

Er stærkt utilfreds med manglende linieføring på Christisn X's Vej. For langt til stoppested på Holme Byvej. 12 minutters gang! Den ene afgang om morgenen på denne strækning er for sen i forhold til mødetid på job kl 8. Er dog glad for, at der er mulighed for at komme til strandvejen, da jeg arbejder der. Ville dog ønske at man kunne få den gamle 1'er tilbage samtidig med 20'erens gamle linieføring. De nye buslinier har skabt "et sort hul" i Holme, hvor man har meget langt til bus, tænk at man 6 km fra Århus C, skal gå min 7 min for at komme med bussen! Andre steder "vælter" de i a linier. Det er bare ikke godt nok! 


Anonymous

#27 Re:

2015-07-28 20:16

#26: -  

 


Gæst

#28

2015-07-30 07:08

Jeg er afhængig af offentlig transport!!! Var grædefærdig efter jeg så den nye køreplan for nu passer det mega dårligt for mig. Jeg undre mig virkelig over den dårlige forbindelse til og fra Solbjerg da stedet jo er et skønt sted og ligger i Aarhus kommune. Det må kunne gøres bedre!!!

bus 20 fra/til Solbjerg - som i forvejen var langsom og dyr - der skal ikke være flere forringelser - det er bare for dårligt - nu er solbjerg ikke udkantsområde - men offentlig transport er meget vigtigt - !

Stor fustration/vrede over Midttrafiks håndtering af ruteføringen omkring linje 20 - som jeg har pendlet med i over 20 år - det er kun blevet ringere, trods fordobling af befolkningen i det skønne Solbjerg......


Gæst

#29

2015-08-01 17:50

Hvorfor skal den kollektive trafik mellem Solbjerg og Århus forringes. Bruges af kollektiv trafik mindskes ved denne løsning.
annie

#30

2015-08-01 17:57

Jeg ved ikke hvem der har fundet på den ide,er det en som bor i en anden kommune,og som ikke er afhening af offentlig transport.

pia

#31

2015-08-01 18:02

Meget dårligt at bussen ikke længere kører via Harald Jensens plads, hvorfor skal turen til Aarhus forlænges. Så meget for kollektiv trafik.

Dorthe

#32 Linje 20

2015-09-01 17:12

Rigtig sur og ked af at vores linje 20 ikke længere kører ad Chr.X.Vej har nu 10 min. gang til nærmeste bus stop ikke godt nok.

De kære politikere råber op om at vi skal  tage offentlig transport, samtidig klynker de over at den offentlige transport giver underskud, det kan jeg udmærket forstå, da de jo gør tingene dårligere og dårligere, lad os få nogle nye byrødder i Århus byråd der ikke cykler, da dem der er der nu , jo er ligeglade med alt muligt andet end cykelstier og Letbane.