Bedre kollektiv trafik mellem 8355 Solbjerg og Aarhus
Kontakt forfatteren af dette andragende
2. Kører en anden vej
3. Kørertiden bliver længere
This comment has been removed by the person who wrote it.
Forringelser af den kollektive trafik til og fra Solbjerg
Der har været flere forringelser af den kollektive trafik i vores område de senere år, samtidig med Solbjerg er vokset meget og stadig gør. Det er især svært for vores unge mennesker og gamle uden bil. Vi mangler også natbussen.
busforbindelser
Mange børn fra Interskolen i Viby bruger bus 20 til/ fra hjemmet og fritidsaktiviteter. Det bliver et kæmpe problem for dem og deres forældre.
Solbjerg er jo blevet udkants-Aarhus.
Da vi købte hus i Solbjerg for snart 8 år siden, var det fordi vi mente vi var sikret en service på linie med andre borgere i kommunen og fordi vi ville være sikre på at en bil ikke var en nødvendighed - det har vist sig slet ikke at holde stik.
Hvis man vil begrænse privatkørsel ind til byen, så gør den kollektive trafik meget bedre - OG giv os en cykelsti til Tranbjerg så vi hænger sammen med resten af kommunen.
Bruger 20 hver morgen til skole sammen med 10 andre studerende.
Vi mangler flere forskellige ruter til forskellige steder i Solbjerg og frem til forskellige steder i Aarhus. Den nye rute gør ikke mig noget - den er smuk og hurtigere til min gamle uddannelsessted hvor førhen tog det dobbelt tid - så lige der vil jeg ikke klage, selvom jeg lige er blevet færdig med min uddannelse. Men der mangler langt flere afgange og flere forskellige ruter fra forskellige veje i Solbjerg og så ind til byen.
Jeg er selv mega træt af den nye omlægning da jeg ofte bruger Harald Jensens plads som omstigning!!
Nu skal jeg helt ind til midtbyen og så tilbage til Harald Jensens plads og så videre med næste bus!!
Jeg håber VIRKELIG at det snart kommer bedre forhold til og fra solbjerg
| This discussion has been closed. |