Udskriv Folketingsvalg nu!

Udskriv Folketingsvalg nu! / Beskeder / Valgløfter tager nye højder. / Kommentarer


Gæst

#1

2015-06-15 10:04

Indlæg i JydskeVestkysten 13. juni.
Endelig nærmer man sig debatten om det allervigtigste emne i valgkampen, det eneste, der virkelig betyder noget: Udskiftningen af befolkningen, vor religion og kultur.
Du vil på stemmesedlen finde rigtig mange kandidater, der i deres naivitet tror, at man kan blande to modsatrettede kulturer og slippe godt fra det. Se bare til Sverige, England og Frankrig, hvordan disse lande er i katastrofen. Mange danskere har ingen ide om tilstandene i vort nærmeste naboland.
Nogle har dog fundet ud af, at de trusler, som vore gæster med dansk pas og stemmeret udtaler, i højeste grad er mente, som de siges. De politisk korrekte vil ikke høre herom, for det er kun enkelte galninge, påstår man. De, der tør nævne det, risikerer fængsel. Dømt af danskere!
Fremmedelementerne, der hverken vil, kan eller må integreres, har en lærebog, der fortæller dem, hvordan den oprindelige befolkning kan nedkæmpes. Vore egne fascister, som fejlagtigt kalder sig antifascister, hjælper dem godt på vej uden at ane, hvordan det vil gå dem selv også.
Tænk på din datters datters fremtid. Din datter undgår det måske, men din datterdatter vil blive tvunget i den sorte sæk, hvis du ikke ænser kandidaternes uvidenhed om den truende fare.

Poul Berg
Rønnebærvej 6, Nordborg.

Gæst

#2

2015-06-15 10:06

Så fik vi endelig valget. Og hvilket valg? Reelt er der intet valg. En formand som har levet på løgn og bedrag i hele hans karriere og som ikke en gang kan betale for sine egne underbukser. En person for hvem værdien af medmennesker ikke eksisterer, men blot bruges til at svine andre til med. Han er ikke et valg værdig. Og en oversminket kone som kun har sin egen karriere i udsigt og som har ført politik vendt mod hendes kernevælgere. Nej tak. .Et parti som lover og lover og på ønskelisten har mere end tre gange Danmarks statsbudget på ønskelisten. Eller et parti som lever i en liberal drømmeverden, hvor man agiterer for et samfund mere primitivt end det bolivianske. . Jo da, lad os få endnu mere racehad og foragt for alle dem


som ikke er lige som os selv. Valget er mellem bræk og lort. Begge dele stinker!

Gæst

#3

2015-06-15 11:13

En lille privat drøm : Enhedslisten og Liberal Alliance samt Dansk Folkeparti og de Alternative fandt ud af at tale sammen.Vi trænger til nye tanker på Christiansborg.De gamle hønisser må sendes på pension med en pose æbleskiver og en flaske Gammel Dansk samt et kærligt lille klap på kinden.
Undskyld jeg tillod mig at drømme lidt i min alderdom , jeg er fra 1946.

Gæst

#4

2015-06-15 14:21

Kan kun give dig ret, Jørgen Mikkelsen, der er for mange akademikere på Borgen og de er langt fra virkeligheden.
Lad os nogle voksne mennesker ind på Borgen som kender til at arbejde og de problemer der kan følge med.