NEJ tak til uligeløn

NEJ tak til uligeløn / Beskeder / Husk og del tak! / Kommentarer


Gæst

#1

2015-04-07 08:22

Hej Jeanet, tak for dit gode initiativ. Til din orientering kan jeg fortælle, at på kvindernes internationale kampdag skrev jeg til Statsminister Helle Thorning om dette ulige løn problem. Hun som kvindefortaler, Regeringens leder burde jo interesserer sig for denne skævvridning - skulle man umiddelbart tro. Ak, statsministeren sendte mit brev videre til finansministeren - men ak det er ikke finansministerens problem som DSR tit henviser til. Bjarne Corydon sendte mit brev videre til beskæftigelsesministeren - og der ligger det så nu. Altså ved jeg nu hvor ligelønsproblematikken hører hjemme. I beskæftigelsesministeriet, og det bliver spændende at høre hvad ministeren mener, hvis jeg altså nogensinde hører noget. Ak.
Johanne

#2 Re:

2015-04-07 08:38

#1: -  

 Tak for dit initiativ med henvendelse til Statsministeren, jo flere der oplyser om problemstillingen, jo bedre.

Husk at bevare gejsten, for i dette valgår, vil muligheden for at synliggøre og komme i direkte dialog med politikerne være maximal.

Mød op til diverse valgmøder, tag microfonen, stil dit spørgsmål - det virker!

mvh

Johanne


Gæst

#3

2015-06-26 17:31

Helle Liborius

Gæst

#4

2020-05-02 18:04

Helt til grin i skal presse økonomien mere. Folk mister deres arbejde i den krise vi er i.