Nej tak til nye kampfly!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Jeg undre mig virkelig over hvem der i virkeligheden bestemmer.??
Giv pengene til befolkning
Fordi jeg er imod at købe kampfly for så mange milliarder Da der er så mange andre steder vi kunne bruge de penge. Og slut al den krig
Og fordi jeg mener vi skal bruge de penge på de ældre og de svage.
Og værdig trængende.
Der kræves blot et skift i tænkemåde fra frygt til KÆRLIGHED.
F35 = IC4
Re:
Ja vores uduelige ministre som vi så fint selv har valgt Man skulle ikke tro de overhovedet har gået i skole og det til trods for de fleste er akademikere
Verdenshistoriens dårligste handlsmænd
Men desværre så havde vi ikke noget valg Der er jo ikke andre at stemme på end kammeraterne men sådan er demokratiet desværre kun et hårdsbrede væk fra diktaturet
Flyvanvid
Politikere er totalt ukvalificerede til at vælge kampfly. Det drejer sig måske mest om politiske studehandler, skjult økonomi, underhåndsaftaler, nepotisme.
Danske politikere er den gruppe, der er mindst tillid til. De ligger troværdighedsmæssigt på en sidsteplads. Lavere end brugtbilsforhandlere.
Der findes ikke uafhængige fagfolk til at vurdere kampflyene? De fleste er fedtet ind med “smøring”.
Offentligt ansatte eksperter vælger det fly, som politikerne giver dem ordre til at vælge. Ellers er de ikke offentligt ansatte længere. Her har ytringsfriheden trange kår.
Politikere vil købe 30 avancerede mordermaskiner for milliarder. Det er, at “skalte og valte” med skatteborgernes penge. Flere af dem tror, at de er små konger. Det er grumset, subjektiv narcissisme. Så store indkøb burde sendes til folkeafstemning.
Der tales om 30 milliarder kroner. Det bliver nærmere 60 milliarder. Der vælges nok det forkerte fly til den forkerte pris. Vi får en ny IC-4 skandale. Blot 10 gange større. Ingen politikere vil senere blive stillet til ansvar.
Køb dog nogle billigere, brugte jagere. De kunne sagtens gennem mange år smide de bomber rundt i verden, som krigeriske danske politikere beder dem om.
Og nu viser det sig de slet ikke kan flyve den tid de har beregnet.
Jeg kan heller ikke forstå, at nogen er stolte af at arbejde hos en virksomhed som laver dele til amerikanske bombefly og som har et, uhyggeligt, flyvrag som vartegn ved indkørslen. Men bare der er "vækst" i udkantsdanmark og lillebyen kan prale af arbejdspladser, er der ingen moral og samvittighed.
Re:
Du har ret. Men kærlighed har trange kår i konkurrencesamfund. Det er nærmest blevet et fy-ord.
| This discussion has been closed. |