Hjemkald den danske ambassadør i Israel, NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Hjemkald den danske ambassadør i Israel, NU!.


Gæst

#51

2014-08-06 21:42

At 3 jødiske teenageres død skulle resultere i næsten 2000 døde palæstinensere 1 promille af befolkningen i Gaza er mit argument for denne hjemkaldelse af ambassadøren, og at byen Rafah blev smadret fejlagtigt i troen, at den israelske soldat var taget som krigsfange.
freegaza123

#52 FreeGaza !

2014-08-08 00:40

selv den mindste ting kan gøre en forskel... mange mennesker har mangel på emparti da de ikke kan se hvad det er Gazas befolkning går igennem. Det gør mig en del vred når jeg ser folk tage Israels side da det tydeligvis er dem der er på det forkerte spor ! lad os sætte racismen til side og alle tænke hvis nu det var mit barn der var udsat for samme vilkår som børnene i Gaza hvordan vil jeg have det ? 

ud fra det jeg læser af kommentar herinde kan jeg se at folk har forskellige holdninger især når det gælder konflikten mellem israeler og palestinænser, for mit vedkommende er jeg fuldstændig ligeglad med hvordan det er startet og hvorfor! Det jeg ved er at det skal stoppes ! jeg nægter at se forældre miste deres børn eller omvendt ! og jeg nægter at Danmark skal have en finger med i spillet ! og til de mennesker der kommer med klamme kommentar for at vise de bakker op om Israel har jeg kun en ting at sige : jeres klamme kommentar skal nok ikke hænge herinde hvis i ikke har noget godt at byde på så pis af helvedes til syge mennesker ! jeres mangel på emparti er en af de mange grunde til verden ser sådan ud ( trist og klam) tag jer sammen ! 


Gæst

#53 Re: Jeg synes det er en dårlig ide, for Israel har ret til at ***forsvare*** sig selv mod disse rake

2014-08-20 22:03

#34: Monner - Jeg synes det er en dårlig ide, for Israel har ret til at ***forsvare*** sig selv mod disse raketter 

Hvorfor tror du palæstinenserne føler sig tvunget til at bruge raketter mod israelerne?

Holocaust var frygteligt.Men det bør ikke være en blancocheck til at behandle palæstinenserne,som jøderne blev behandlet af Hitler.

HVor mange civile israelere er døde under denne konflikt?

Hvor mange civile palæstinensere er døde?

Mon ikke dødstallene blandt de civile sætter i perspektiv, hvem det er, der er oppe i mod overmagten, og hvem der har ret til at forsvare sig.

Israel 'forsvarer' sig ikke mod det par raketter, der er røget ind over grænsen. De bruger raketterne som en undskyldning for den rene blodbad.

Hvor længe kan verden være vidne til dette overgreb uden at gribe ind. Hvornår bliver salget af angrebsvøben til Israel stoppet?

Hvornår bliver de diplomatiske forbindelser til Israel stoppet?

 

Mvh

Dorthe


Gæst

#54 Re:

2014-08-20 22:10

#50: -  

 Underskriftindsamlinger og demonstrationer er demokratiske midler til at udtrykke sin mening.

Men som tilhænger af Israels voldelige og blodige fremfærd mod palæstinenserne i deres eget land, er det klart, at du må finde alt, hvad der lugter af demokrati og menneskerettigheder totalt latterligt.

Du stempler dig selv med din kommentar.

 

Dorthe


Gæst

#55

2014-08-21 19:00

Stop Israels bomber mod børn

Gæst

#56

2014-08-21 19:07

Stop Israels drab på børn.