Min familie skal blive i Danmark

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Min familie skal blive i Danmark.

Gæst

#26 Re: Re:

2014-06-14 15:23

Gæst

#27 Re:

2014-06-14 15:26

#11: -

Hvor er du naiv og godtroen.

Så hvis der er krælighed involveret så skidt pyt med regler og økonomiske udgifter til landet... Det er jo kærlighed -.-
Hvad stopper hende fra at tage med ham tilbage????

Gæst

2014-06-15 11:03

Jeg håber den udspekulerede nasseprins og resten af hans familie bliver smidt hjem til deres hjem.

Gæst

2014-06-15 20:14

selvfølgelig skal de blive .. hvorfor skulle de ikke det .. ?

Held og lykke <3
martinpedersen21

#30 Re: Re:

2014-06-15 20:16

#27: - Re:

hvorfor tager du ikke bare derned ... !!

altså helt ærligt .. hun spørger om hjællp de har været er i 12 år så hvorfor så ikk bare lade dem blive her !!

Patricia Andersen

#31 Hold ud!

2014-06-16 15:01

Hvor er det dog forfærdeligt.. Danmark bliver ved med at afvise og smide de forkerte men nesker ud af landet. Jeg håber det lykkedes for jer at blive. Må Danmark snart kaste de kriminelle tosser for porten, i stedet for mennesker der egentlig bare søger en fredelig tilværelse her i DK. Jeg har naturligvis underskrevet og sender jer de bedste tanker.
Med venlig hilsen
DF'eren,
Leif Larsen

#32 Re:

2014-06-17 10:00

#12: 58 56 70 89 -

Familiesammenføring er ikke tilladt for danskere med udenlandsk ægtefælle før de begge er fyldt 24 år. (24 års reglen). De skal have egen bolig, som de råder over eller tidsubegrænset lejekontrakt. ca. 55.000 kr. skal stilles som sikkerhed. Ingen offentlig forsørgelse eller hjælp de seneste 3 år. Ingen offentlig gæld. Den danske statsborger skal have fuldtidsstilling og overtage fuld forsørgelse af sin udenlandske ægtefælle. Den udenlandske statsborger skal lære dansk og bestride en fuldtidsstilling i løbet af de første 3 år. Ingen af partene må på noget tidspunkt modtage offentlig hjælp, stifte gæld eller belaste det offentlige system.

Gæst

2014-06-18 10:01

Ud fra den beretning vi kan læse, ser det ud til at Asylsystemet ikke har levet op til de basiskrav man med rette kan stille, når FN Konventionen om børns rettigheder skal overholdes.
Derfor bør der ikke være tvivl om, at i denne sag skal der gives opholdstilladelse og herunder asyl.
Skatteyder

2014-06-23 12:15

Hold da op en sørgelig historie, hvordan kan en person der er udvist i 2001 stadig være i Danmark...skandale
Delir

2014-06-23 14:15

Hej alle sammen

Jeg vil starte med at sige tak for alle de underskrifter i har givet, og for alle for alle de fantastiske kommentar herinde på nationen og på facebook.

Jeg vil starte lidt med at fortælle om mig selv mit navn er delir jeg kom her til danmark der jeg var et barn jeg kom her til med min storebror og mor vi kom til danmark da vi havde sociale problemer med familien. Jeg kan godt forstå hvorfor mange af jer er så skeptiske overfor mig og min situation, det ville jeg nok også selv havde været hvis det havde været omvendt.
 Men syntes nu alligvel at min situation er så meget anderledes, jeg kender kun til landet Danmark og ikke mit hjemland, jeg er opvokset her og har de samme normer og traditioner som jer andre. Jeg spiser svinekød, fejre jul og alle de andre højtider! Jeg ser mig selv som en fuldt ud dansker! jeg syntes selv jeg er meget intregerede i det danske samfund
Jeg ville aldrig nogensiden kunne begå mig i det land hvor jeg er født, jeg kender intet til det land, og er ikke
Enige i deres politiske holdninger, jeg er stor modstander af ders Ikke demokratiske land. jeg er politisk aktiv har gået til mange demonstrationer imod det iranske regime
I må også forstå at Danmark er det eneste land jeg kender til, det er her jeg hører hjemme, det er her jeg er vokset op, det er her min famile og min danske familie er.
jeg har en sød kæreste som jeg har været sammen med gennem 8 år hende og hendes familie har støttet mig og min familie fuld ud gennem alle de år
MH

#36 Tro ej på alt hvad De siger!

2014-06-26 20:03

Kan det virkelig være rigtigt at den danske statskasse skal betale for en mor og hendes to voksne sønner i snart 15 år fordi de ikke ønsker at rejse hjem?
Hvad det har kostet det danske samfund, tør man slet ikke begynde at regne på.
Jeg kender tilfældigt den stakkels nabo der bor ved siden af Dehlir, hans mor og hans kæreste. De bor i et stort rækkehus og har chikaneret deres nabo nu i snart 3 år. Almindelig hensyn er ikke noget de kender til. Han har spyttet efter hende på gaden, råber fucking luder efter hende larmer og støjer så det er det rene chikane. Siger hun noget til dem, griner de af hende. Da det er ejer rækkehus er der ikke noget at stille op.
Jeg vil gerne hjælpe dem med at pakke kufferten. Og så kan pengene gå til de mennesker der virkelig har brug for støtte og hjælp, og som ikke tager det som en selvfølge.
Fru Hansen

#37 HMM!!!

2014-06-27 13:46

MH, Hvorfor overhoved skrive sådan noget herinde, nu kender jeg tilfældigvis dalir,hans mor og bror og de er jo slet ikke som de mennesker du beskrive. Tværdigmod er de kærlige omsorgsfulde mennesker der ikke kunne gøre en kat fortræd, tror vist bare det er dig der har lidt ondt bag i over at de er her.
Jeg kan sætte mig ind i af de personer der ikke er med til at bidrage til det danske samfund skal sendes hjem, de typer der bare nasser osv, men det er jo ikke sagen her. Dalir og hans familie ønsker jo virkelig at bidrage til dette samfund, hvis de da bare kunne få lov. Det er jo fuldstændig umenneskeligt at de hver dag skal gå i frygt for at blive sendt tilbage til et land de ikke kender, dalir var jo meget lille da han kom hertil, så drengen kender jo ikke til andet!!! Så selvfølgelig skal de da have lov til at blive her.
Det er så nemt at sidde bag skærmen og komme med nedladende kommentar når man ikke kender den sande historie, troede godt nok ikke at folk kunne være så snæversynet.
MH

2014-06-27 14:07

Fru Hansen. Du kender vist ikke rigtig Delir. Jeg har oplevet deres chikane. Jeg har hørt de trusler som hun gemmer på telefonsvaren. De skulle slet og ret skamme sig. Kommer som gæst i vores land, får alt betalt og så ødelægger de et andet menneske så groft.
Jeg kan ikke have ond af dem. De har været her i mange år. Ja, men de kunne jo være tage hjem for længe siden.
Er det rimeligt, at man nægter at rejse hjem når man får afslag på asyl og så regner med at man får asyl alligevel, hvis man bare er her længe nok?
Nej det er det ikke. Af en eller anden grund er der givet afslag. Og det må man rette sig efter.
Der er andre der har brug for, og får, asyl. Og det er fair nok.
Anne-Lise

#39 Fr Hansen har ret

2014-06-27 22:12

Jeg kender denne familie og de er nogle stille og rolige mennesker de er  nede på jorden. Jeg kan ikke forstå hvordan man kan sidde og skrive en masse her inde. Jeg har været på besøg mange gange hos familien jeg har oplevet hvordan delir s nabo er. Der er meget lyt hvor de bor. Fx hvis man snakker lidt højt eller støvsuger om dagen.Eller hvis de holder party i weekenderne Så bliver man vækket af en hamrende lyd på radiatoren om natten Eller får klager næste dag. De er mennesker som os andre.

Jeg har et eksempel 
jeg var hjemme hos delir en weekend så sad vi og hyggede os og fik noget godt mad vi var 5 mennesker vi var igang med at vaske op og pludselig begyndte naboen at spille højt musik så vi stoppede strakt med at vaske op. Derefter satte vi os og så fjernsyn der blev stille. omkring en 23 tiden gik vi i seng og troede det var overstået. Men vi blev vækket klokken 3 om natten af en masse støj. De er sku voksne mennesker alle sammen de burde respekter hinanden. Hvor mange forskellige kulture har vi ikke i vores land. 
jeg er selv dansker og lever sammen med en udlansk mand skal han også sendes hjem efter 43 år. Hvorfor er det kun den ene nabo de er uvenner med og ikke nogle andre 
lad være med at være så racist 
HM

2014-06-28 07:49

Anne-Lise. Du tager helt fejl. Hun har stor sympati fra mange beboer der bor omkring dem, der ofte har udtalt hvordan hun i det hele taget kan holde det ud. Da de bor i et ende rækkehus er det derved hende der er den mest udsatte. Grundejerforeningen er inde i sagen, men kan intet gøre, da det som før nævnt er ejer huse de bor i.
Hvorfor er der ikke andre der klager over dem? Fordi siger man noget som helst om folk med anden etnisk baggrund, så er man racist. Det er min veninde heldigvis fuldstændig ligeglad med. Og det har hun ret i at være, da hun absolut ikke er racist, men bruger en stor del af hendes fritid på at hjælpe trængte kvinder og børn fra mange lande.
Hun er en ener der altid sætter andres behov før hendes. Hun har på INGEN måde fortjent at leve under disse vilkår.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2014-06-28 12:57

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-06-28 20:29

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-06-28 20:29

samir sadi

2014-06-28 20:30

fuck of racist

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2014-07-01 13:33

Gæst

#46 Re:

2014-07-08 15:57

#44: samir sadi -

Sikke dog et konstruktivt og sigende indput Samir. Det er et godt argument du bringer ind i debatten. Det har du vist tænkt længe over.

Gæst

#47 HMM

2014-08-09 09:20

Er det ikke at nasse på det danske samfund når man ikke tager hjem når man har fået afslag på asyl?

Delir og julia

#48 Har fået opholdstilladelse

2014-08-20 17:44

Heej alle sammen tak for en masse støtte. Nu er det overstået jeg er meget lettet det er ubeskriveligt. nu kan jeg endelig begynde på et normalt liv. efter 14 år det er ikke helt gået op for mig i nu.

Gæst

#49 Re: Der er ingen grænser for naivitet..

2018-02-04 16:40

#13: Andersen - Der er ingen grænser for naivitet.. 

Det er så sandt som det er skrevet

Hvorfor er han ikke forlængst fulgt til døren