Min familie skal blive i Danmark

Delir

/ #35

2014-06-23 14:15

Hej alle sammen

Jeg vil starte med at sige tak for alle de underskrifter i har givet, og for alle for alle de fantastiske kommentar herinde på nationen og på facebook.

Jeg vil starte lidt med at fortælle om mig selv mit navn er delir jeg kom her til danmark der jeg var et barn jeg kom her til med min storebror og mor vi kom til danmark da vi havde sociale problemer med familien. Jeg kan godt forstå hvorfor mange af jer er så skeptiske overfor mig og min situation, det ville jeg nok også selv havde været hvis det havde været omvendt.
 Men syntes nu alligvel at min situation er så meget anderledes, jeg kender kun til landet Danmark og ikke mit hjemland, jeg er opvokset her og har de samme normer og traditioner som jer andre. Jeg spiser svinekød, fejre jul og alle de andre højtider! Jeg ser mig selv som en fuldt ud dansker! jeg syntes selv jeg er meget intregerede i det danske samfund
Jeg ville aldrig nogensiden kunne begå mig i det land hvor jeg er født, jeg kender intet til det land, og er ikke
Enige i deres politiske holdninger, jeg er stor modstander af ders Ikke demokratiske land. jeg er politisk aktiv har gået til mange demonstrationer imod det iranske regime
I må også forstå at Danmark er det eneste land jeg kender til, det er her jeg hører hjemme, det er her jeg er vokset op, det er her min famile og min danske familie er.
jeg har en sød kæreste som jeg har været sammen med gennem 8 år hende og hendes familie har støttet mig og min familie fuld ud gennem alle de år