Min familie skal blive i Danmark

Anne-Lise

/ #39 Fr Hansen har ret

2014-06-27 22:12

Jeg kender denne familie og de er nogle stille og rolige mennesker de er  nede på jorden. Jeg kan ikke forstå hvordan man kan sidde og skrive en masse her inde. Jeg har været på besøg mange gange hos familien jeg har oplevet hvordan delir s nabo er. Der er meget lyt hvor de bor. Fx hvis man snakker lidt højt eller støvsuger om dagen.Eller hvis de holder party i weekenderne Så bliver man vækket af en hamrende lyd på radiatoren om natten Eller får klager næste dag. De er mennesker som os andre.

Jeg har et eksempel 
jeg var hjemme hos delir en weekend så sad vi og hyggede os og fik noget godt mad vi var 5 mennesker vi var igang med at vaske op og pludselig begyndte naboen at spille højt musik så vi stoppede strakt med at vaske op. Derefter satte vi os og så fjernsyn der blev stille. omkring en 23 tiden gik vi i seng og troede det var overstået. Men vi blev vækket klokken 3 om natten af en masse støj. De er sku voksne mennesker alle sammen de burde respekter hinanden. Hvor mange forskellige kulture har vi ikke i vores land. 
jeg er selv dansker og lever sammen med en udlansk mand skal han også sendes hjem efter 43 år. Hvorfor er det kun den ene nabo de er uvenner med og ikke nogle andre 
lad være med at være så racist