Børnefamilierne i Allerød kommune

Kontakt forfatteren af dette andragende

Tak for jeres støtte!

2015-01-29 00:01:44

Kære underskriver.

Tusind tak for din underskrift!

Der er nu samlet 152 underskrifter!!! Det er så dejligt, at der er så mange, der ikke finder sig i den tumult og uro, der er i Allerød kommune, hvad vores børn angår.

Jeg er rørt over den opbakning der er - det gælder vores børns trivsel og fremtid. Der er taget en forkert beslutning, og det må politikerne indse. Vi kæmper for et mere børnevenligt Allerød. Familielisten Allerød opfordrer alle til at skrive under!

For mig er det vigtigt at medgive, at der er kommet underskifter fra andre kommuner end Allerød, herunder Hillerød, Birkerød, Virum, Frederiksund, Gilleleje, Skovlunde, Roskilde og Høng. Tusind tak.

Personligt for min familie, betyder politikernes beslutning, at vores datter ikke kommer på samme skole, som vores søn.

Børnehaverne har sammen med familierne, brugt kræfter og ressourcer på, at få vores børn trygge ved næste skridt i deres liv, skolen. Hvad så med næste hold? Skal børnehaverne overhoved bruge kæfter på denne forberedelsestid? Er det spild af tid og ressourcer?

Hvis jeg var børnehavepædagog, og blev pålagt opgaven, at forberede børn og familier, som jeg har tilbragt 3-4 år med, på deres skolevalg, rundvisninger på skolen og give trygge rammer omkring det store skridt det er, at gå fra børnehave til skole... ville jeg miste troen på kommunen! Vil de os det bedste?

Lad jer endelig ikke holde tilbage... Skriv gerne flere debat-indlæg på http://alleroed.lokalavisen.dk!

Del på facebook! I kan stadig nå at få flere med!

Tusind tak, jeres indsats gør en forskel.

Iben Theakston

Børnefamilierne i Allerød kommune

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.