Børnefamilierne i Allerød kommune

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Børnefamilierne i Allerød kommune.


Gæst

#1

2015-01-22 15:14

Jeg synes gang på gang, at vi ser politikerne løbe fra deres ansvar. Til valget lover de at have fokus på vores børns skolegang. Men det er politikersnak. Når det bliver hverdag på rådhuset, så er de villige til at ofre vores børns fremtid for, hvad der i det samlede billede er småpenge.

Politikerne er til for borgerne - ikke omvendt.


Gæst

#2

2015-01-23 16:20

Nu må Allerød Kommune tage sig sammen, alle de nye tilflytter der er med børne familier, I Jeres Kommune, der havde ønske om en skole til deres barn, også laver i denne distriktsændring m.m. "lige over hovedet" på børnefamilierne, uden de kendte til det !!!!!! Tror ikke i får mange nye børnefamilier til jeres By. Lad dog de stakkels familier får deres barn i den skole de ønsker. Det har jo altid fungeret, hvorfor så lave det om.

Gæst

#3

2015-01-24 12:11

Det er under al kritik at vores børns dagligdag bliver taget fortsat mindre seriøst. Børnenes fysiske miljø står i direkte sammenligning med deres trivsel og alle - også politikere- ved at dårlig trivsel skaber ringere indlæring.

Gæst

#4

2015-01-30 20:00

Ja tilflytter. Det er lige det min søn og jeg er.

og hele grunden til at jeg flyttede min søn fra Frederikssund kommune (institution) til Allerød var netop fordi han skulle nå at få venner inden skolestart, som de nu tager fra ham igen.


Gæst

#5

2015-01-31 10:05

Jeg syntes at børnene skal i samme skole for at få en god start i skolen og dette gælder Noah nydal han skal sammen med sine kammerater i skole.