Red de boligsociale helhedsplaner

Nye planer i regeringen har besluttet at beskære de boligsociale helhedsplaner fra næstee år, fx Kokkedal på Vej og Nivå Nu som er beliggende i Kokkedal og Nivå, Fredensborg Kommune. Nogle forsvinder helt, mens andre bare bliver skåret så meget ned at de ikke kan forsætte med at arbejde på sammen måde.

De boligsociale helhedsplaner har gjort så meget for socialt udsatte boligområder som fx at starte foreinger, tilbyde lommepengejobs og planlæge arrangementer i byen (disse er specefikt eksempler på hvad Kokkedal på Vej har gjort). Det er virkelig en skam hvis de ikke kan forsætte som de plejer.

Shabnam Alimardani Shafigh    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Shabnam Alimardani Shafigh tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.