Omar Suliman Bin Makhashin skal blive i Danmark

Hej alle sammen - venner og bekendte og dem, som bare vil støtte en rigtig god sag, og har hørt om Omars historie. Omar er flygtet fra Yemen for en del år siden for at komme væk fra krig, og fra selv at få stukket et gevær i hånden, for at udrette mere ødelæggelse og ofre sit liv. Han har siden sin ankomst til Danmark gjort alt, hvad der stod i hans magt, for at integrere sig så godt som muligt. Han har været på de obligatoriske 5 års sprogskole, og har lige siden i ca. 3 år været fuldtidsansat hos Topvask APS i Støvring. Hvor han har knoklet fra 7-15 hver dag og nogle gange mere, for at vise sin entusiasme og sit værd, for at få lov til at blive her i Danmark.

Nu er dagen så kommet, hvor regeringen har besluttet at han skal hjemsendes på trods af, at han aldrig har trådt et skridt forkert i forhold til de opstillede love og rammer som flygtninge skal følge og indordne sig efter, for at kunne integrere sig og blive i landet.

Det er vi mange, som er meget uenige i, og som vil gøre alt hvad vi kan, for at Omar kan få lov til at blive i Danmark.

Hvis du er en af dem, som har hørt om Omars historie, og er uenig i regeringens vedtagelse om hans hjemsendelse i det nye år, så er du meget velkommen til at sætte din underskrift i denne underskiftsindsamling. Hermed støtter du Omar i hans sag, og kan være med til at gøre en forskel, så vi sammen kan prøve, at overbevise dem om, at han skal blive herhjemme og ikke ned til mere krig og ødelæggelse.

Du kan sætte din underskrift fra din telefon, og du er meget velkommen til at dele indsamlingen med så mange som muligt, så Omar måske har en chance for at vinde denne sag.

Kim Haastrup - Topvask APS    Kontakt forfatteren af dette andragende