NEJ TAK til vindmøller i Udklit Fjerritslev

Fjerritslev besøges hvert år af mange turister, som benytter sommerhusene, der ligger i udkanten af Udklit. Sommerhusene ligger tæt på byen, stranden og det naturskønne område ved Udklitvej, hvor man kan opleve et rigt dyreliv og flora. Turisterne besøger Fjerritslev for at nyde roen og den unikke smukke natur - og mange kommer igen år efter år.

Etableringen af store vindmøller og solceller i udkanten af dette § 3 naturområde og et skønt sommerhusområde harmonerer ikke.

Trods dette så ønsker Fjerritslev Fjernvarme, at etablere en energipark ved Udklit bestående af 4 store vindmøller og et store areal med solceller blot for at undgå at betale elafgift til staten.

Naboerne til disse vindmøller, må i stedet leve med gener forårsaget af vindmøllerne, samt reducerede ejendomsværdier og et ødelagt landskab.

Vi siger derfor NEJ TAK til etableringen af en energipark ved Udklit i Fjerritslev.

Ved at underskrive giver jeg Anette Paulsen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.