Mod svindlere, reklamebureau GENERAXION A/S (tidligere SØGEMEDIER, SPOT ON)

Formålet med denne underskriftsindsamling er at stoppe reklamebureau´s, som pt. hedder GENERAXION A/S, kriminelle virke.

Virksomheden har i løbet af få år skiftet navn fra SpotOn til Søgemedier, og hedder nu Generaxion A/S, og det ville ikke undre mig, at den har haft endnu flere navne og har snydt endnu flere kunder end dem på Trustpilot. Man skifter ikke firmanavn, hvis ens forretning kører fint, ikke. Hvis du åbner Trustpilot, og undrer dig over, at Generaxion A/S har 4+ stjerner, lad dig ikke snyde, da Trustpilot sletter mange negative anmeldelser mod betaling. Vælg de negative (1 stjerne) anmeldelser på dansk; pt. er der over 40 kunder, der har anmeldt virksomheden for bedrag.

Min mand har også indsendt en anmeldelse om Generaxion på Trustpilot - den blev slettet. Spørgsmålet er, hvor mange dårlige anmeldelser ville der være, hvis alle fik lov at blive?

Om bedraget mod min mands virksomhed.

I 2020 har han brug for reklame i forbindelse med sin webshop og er i en dialog med Generaxion A/S. Hans absolutte krav er, at reklameaftalen skal være 1-årig, og at den IKKE SKAL FORLÆNGES. Det krav kan Generaxions tidligere sælger, Jesper Krog Andersen godt opfylde. Smukt.

Efter 1 år modtager vi en ny regning fra Generaxion. Min mand tænker, det er en fejl og nægter at betale. Generaxion slæber ham i retten. Hele processen i retten er meget mystisk. Først forsvinder vores dokumenter, vi har ad to omgange indsendt på minretssag.dk, og sagsbehandler gør os ikke opmærksom på, at de intet har modtaget, trods vi nævner, at vi har indsendt aftalen og argumenter. Desuden modtager vi sms´er flere gange ugentligt, at der er nyt på minretssag.dk, uden at der er noget. En slags chikane?

Da vi er på vej til vores feriedestination, finder vi ud af, at min mand skal deltage i retsmøde, mens vi holder ferie. Vi informerer retten om, at vi ikke kan, da vi er på ferie i udlandet. Vi anmoder fremadrettet om at modtage al info med post, da minretssag.dk ikke virker. Det nægter de. Min mand får fortsat sms om nyt på minretssag.dk, uden at der er noget. Efter ferien får han at vide, at han er blevet idømt bødestraf, den dom kan han heller ikke læse og anke.

Senere finder vi ud af, at sagen er endt i fogedretten. Vi bliver truet med at miste vores ejendele, hvis vi ikke betaler. Det er først på det tidspunkt, vi finder ud af, at retten ingen dokumenter har modtaget fra os, og så anmoder vi om at få genåbnet sagen, fordi de har behandlet den udelukkende med oplysninger fra Generaxion A/S og ikke har vores forsvarsargumenter med. Vi får indsendt alt på ny, men der er stadig ingen bekræftelser på[1], om de har modtaget dokumenterne eller ej. Trods vi anmoder om bekræftelse. Er domstolene med i bedraget?[2]

Så derfor tænker jeg, at vi kan nå længst, hvis vi finder alle ofre SPOT ON, SØGEMEDIER, GENERAXION har snydt og i fællesskab finder ud af, hvordan vi stopper virksomhedens kriminelle virke. Om det bliver en fælles politianmeldelse og en deling af advarsel til offentligheden om disse bedragere på forskellige sociale medier såsom FB, Twitter, LinkedIn, YouTube osv. Hvis du er blevet bedraget af Generaxion eller kender deres ofre, skriv under og del venligst denne underskriftsindsamling. Du må også gerne skrive under, hvis du kan se det forkerte i, at virksomheder får lov at snyde sine kunder og bliver belønnet for det (oftest er det dem, der vinder i retten, da de har råd til dyre advokater). Til firmaer der er blevet snydt af Generaxion(Spot On, Søgemedier), I må meget gerne skrive jeres historie i kommentarfeltet. Indtil videre har jeg fundet flere virksomhedens tidligere kunder, som har bekræftet, at de vil være med til at stoppe Generaxions serie af bedrag, og jeg håber, at gennem denne underskriftsindsamling kan vi nå ud til andre samt forhindre, at nye bedragerier finder sted. Let´s do it!

[1] Bekræftelsen fik vi først for et par dage siden, efter vi sendte en tilføjelse pr. mail (minretssag.dk var ude af drift den dag) i sagen vedr. at vi vil gerne have de over 40 dårlige anmeldelser på Trustpilot med, for der danner sig et forretningsmønster, hvordan virksomheden snyder sine kunder. Og sjovt nok, pludselig havde retten modtaget alle vores indsendte dokumenter. Wow. Efter så mange anmodninger om bekræftelse. [2] Før den her retssag var der en til retssag mod min mands virksomhed i 2021, hvor han blev frikendt. Retten erkendte, at det var en fejl at forbyde ham at sælge nogle varer på sin webshop. Men trods økonomisk tab, blev han nægtet erstatning. Derfor har vi mistet tiltro til retssystemet i Danmark. De skal ikke have lov at hundse med os som de vil, og ødelægge vores hverdag og økonomi. Andre Generaxion ofre har også bekræftet, at deres dokumenter er blevet væk i systemet, samt at de har modtaget sms fra retten, uden at der har været noget at læse på minretssag.dk. Desuden anbefaler jeg at læse https://stiggerdes.dk/ , hvor udbredt korruption er hos domstolene og andre myndigheder i bananarepublik Danmark, alt er dokumenteret. Eller lyt til Carsten Storbjergs historie:https: https://www.youtube.com/watch?v=LiN3s9-qC4M

Jeg giver med min underskrift Ilona tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.