Mod svindlere, reklamebureau GENERAXION A/S (tidligere SØGEMEDIER, SPOT ON)

Kontakt forfatteren af dette andragende

Jesper Kroer Andersen viste sig ikke at være en mand

2023-03-03 06:48:36

Til Jesper Kroer Andersen

Januar 2020 arbejdede du for Generaxion A/S, kan jeg se ud fra din https://dk.linkedin.com/in/jesper-kroer-andersen-70423429 profil.

Du solgte min mand, Vaidas Ragauskas, en årig reklameaftale. Vaidas havde nogle bestemte krav. At aftalen skulle være 1-årig og uden forlængelse. Du bekræftede, at det vil Vaidas få. Derefter skrev han under på kontrakten.

Jeg ved ikke, om du snød ham bevidst og/eller det er firmaets salgstricks, men nu står vi i en situation, hvor vi får trusler fra fogedretten om at vores bil vil blive hentet, hvis vi ikke betaler for det, vi ikke har købt. Altså et ekstra år med den skide reklame. Det er din skyld, Jesper Kroer Andersen.

Jeg har et forslag. At du ringer din gamle chef fra Generaxion op, og husker, at det var Vaidas krav at aftalen skulle være 1 årig og uden forlængelse, så Generaxion stopper de falske anklager mod os. Jeg anbefaler, at du gør det der skal til. Hvis du er en mand.

Ilona

Tak til dig det har underskrevet u-indsamlingen

2022-09-07 06:21:22

Jeg vil gerne opfordre dig til at dele underskriftsindsamling på de sociale medier du bruger så vi kan finde andre kunder der er blevet snydt af firmaet med mange navne, samt advare ev. nye kunder mod at benytte sig af Generaxions tvivlsomme services.

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.