Gør skriftlige eksamener på Det Juridiske Fakultet digitale

Ledelsen på jura planlægger at afholde kommende skriftlige eksamener i fysisk form, og dette på trods af den tilspidsede corona-situation. Det synes vi ikke er hverken sikkert eller holdbart for de mange studerende, der skal aflægge prøver de næste par måneder. Universitet har som forsvar lagt tryk på, at de følger de givne retningslinjer, men erfaringer fra andre studiers eksamensafvikling den seneste måneds tid vidner, om at det slet ikke fungerer i praksis. Mange mennesker på lidt plads, kan ikke være en god idé i en tid hvor smitten stiger, og derfor håber vi at du vil støtte op om at omlægge prøverne så de bliver digitale. Lad os lægge lidt pres på, så vi kan få lov til at aflægge vores eksamener i sikre rammer.

Ved at underskrive giver jeg Amran D. Hassan tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.