Giv familien Azizi asyl i Danmark

Kære netværk

Familien Azizi har været på flugt 25 år. De har oplevet ting vi danskere ikke kan forestille os. På trods af dette, er de en utrolig familie, som er fyldt med kærlighed, næstekærlighed og som har ET stort ønske. De ønsker bare at få lov at få fast base, at skabe et hjem. Et af familiemedlemmerne er Goran Azizi. En faktisk ung mand, som vil Danmark. Han er allerede god til dansk, og er blevet en del af det danske samfund. Han ønsker at få en bolig i Jelling eller Vejle. Lige nu bor familien på 10, på Jelling asylcenter.

Deres ansøgning om asyl er blevet afvist. Igen må de trække alt op og fortsætte livet på flugt. Goran og hans bror har aldrig oplevet at have et fast hjem. De har været på flugt.

Vi har brug for din hjælp, til at hjælpe denne familie.

Vi har brug for din underskrift, til at vise politikerne, at familien bør få asyl i Danmark. Støtte dem i deres højeste ønske om at skabe et hjem i Danmark og fortsat være en del af det danske samfund.

læs gerne denne artikel

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.

Du vil modtage en e-mail med et link til at bekræfte din underskrift. Tjek din indbakke (og spam-mappe).