Mistillid til vores regering

Quoted post


Gæst

#51

2016-03-18 20:25

For at folk snart forstår, hvad der sker af lovbrud i
systemDK/Retsvæsnet,
er her nogle eksempler på
1 persons sager:

SystemDK = Kaos & lovbrud

Svar

klag

#60 Re:

2016-03-18 21:14:47

#51: -  

 Ja, der er mere - selv borgmestre bakker op om at der skal bare klages, Socialdirektøren  var enige - dette var jo et møjbeskidt udtaelse de to herrer fik udført - de siger det selv om at der er optagelse på. Det er da godt de kan rose chefen for socialrådgiverene. Iøverigt er det strafbare udtagelser. Idet de opfordre til ulovlige handlinger i kommunen. Endvidere er der en Lærestols Professor Henrik Albert Kolstad, indvandre fra Norge, Kan lige tilføje at han er sø af Albert Kolstad , vedkommende har fået den højeste pris i Norge, for hvad ved jeg ikke endnu.

Henrik Albert Kolstad er en stor løgner og er med til at uddanne læger til at misbruge deres stillinger. Har bevis for dette.

Endvidere har Topdanmark der sidder med folk helt inde i forskningssystemet Aarhus Sygehus- 2 damer med efternavnet Ramlau-Hansen , bemærk bindstreg, Så er der en Ramlau-Hansen der holder som økonomidirektør hos den Danske Dank.

Hos regionerne Ved Bent Hansen, har de ligeledes en kvinde som kvalitetschef - hun kan heller ikke fine ud af systemet. Memn ellers har hun samme adresse som en finansmand ligeledes.

Jeg har udbedt om aktindsigt i mine sager både hos regionen og hos sygehuset.

Endvidere har jeg Bedt Regionsformanden om at få fremsendt aktindsigt, Muligvis er han for syg til at udføre sit arbejde - måske er der andre der har overtaget. Vil da gen fremsende brev om at få aktindsigt.