Krav om rimelig selvrisiko i Stormflodsloven

Quoted post


Gæst

#17

2014-02-22 22:25


her er min historie .6dec. 1,5 m. vand = mistet alt. uforskyldt. kaos. ens personlige liv er druknet. kan ikke sove, prøver at for hverdagen til at hænge sammen. tager ud for at handle, men må gå ud i bilen med 2.l. mælk, kan ikke huske hvad det var jeg skulle købe. fortvivelse men stormrådet melder ud vi bliver dækket. nu starter mareridtet for alvorlig. Skadeservice svigter, de ved ikke hvad og hvor meget de må rive ned. dagene går, ingen ringer tilbage. må selv begynde at rive ned. opdager det er jul. fik kæmpet sig igennem, men kan ikke huske hvordan. men børnene smilte, tror jeg klarede den. På arbejde, men sindet er ikke med, kæmper med at holde fokus. jeg er træt. kæmper videre. prøver at hjælpe overalt hvor jeg kan. skriver og skriver......den ene time efter den anden går ved computeren. børnene kalder...jeg snerere af dem, jeg er helt væk, inde i et kaos af groteske historier der florere på de ramtes sider på facebook.... de bliver værre og værre og flere og flere.... jeg er rasende, ked af det, føler afmagt. hvad skal jeg gøre for at hjælpe. stormrådet har deres på det rene siger de. forsikringsselskaber der igen ikke melder tilbage. skadeservice regninger på vanvitige beløb, hvordan skal man betale dem, troede vi fik hjælp. græder lidt....skal have hjælp til min datter på 11 år hun har det meget svært.....læser endnu en fortvivlet historie om en familie der ikke kan holde varmen i skurvognen. ingen strøm er kommet endnu, så svært at skrive til stormrådet, forsikring osv......d. 22 feb. opdager der kun er 3 dage til min lille pige fylder 3 år. læser loven, prøver at sætte mig ind i alle detaljer, bogstaverne flyver rundt. kaos. prøver at skrive/dele en joke i håb om at folk ler lidt (På face).....skriver til borgmesteren, går jeg over stregen , dette er jeg ikke vandt til....er det hans opgave...tager til lægen, (jeg lider af post traumatisk stressyndrom, har brug for at tale med min læge)...skriver til en politiker..for skrevet nogle bande ord på hyllingeriis stormflod side, er så gal. for at vide jeg skal styre mig....min omgangskræs forstår ikke hvad det er jeg prøver på....prøver at forklare, men ingen interesse...tager til møde i Jyllinge...sammen med ligesindet, for en stund. optur, støttefonden vil samle ind til os men bliver stoppet af skat lige så hurtigt ...optur, politikere står frem nu og høre vores kaos vi står i med stormrådet, forsikring, skadeservise.....tv 2 høre os....arktikler i lokal avisen...."ramte nær døden i Hyllingeriis, hvor blev hjælpen af".... dagene går.... nu er der skimmelsvamt i huset. finder kæmpe trøst i aktionsgruppen, godt vi har dem. Mona Striib kæmper med næb og klør. nu tager de i folketinget. yes, hvor er de seje...d. 20 feb. kommer næste nedtur, Henrik Sass Larsen gir lidt hjælp, men ikke hjælp nok til at bygge op....jeg kunne skrive meget mere...men nu vil jeg hygge lidt med børnene. tak.

Svar


Gæst

#20 Re:

2014-02-23 11:03:16

#17: -

Tak for et fantastisk levende indblik i en fuldstændig umenneskelig situation .... Ville ønske den lå på Facebook så den kunne deles og andre fik samme indsigt !!! Alle gode ønsker...