Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post


Gæst

#9066 Too little, too late

2014-01-27 23:09

Selvom jeg har underskrevet på at jeg er imod salg af Dong til Goldman Sachs synes jeg at Bjarne Corydon har ret i det han siger. Aftalen har været et år undervejs om at falde på plads. Men hverken pensionskasserne eller befolkning har udvist nogen som helst interesse i denne sag før end i sidste øjeblik. Det er ikke Bjarne Corydon der er arrogant men derimod befolkningen som generelt der har et problem. I har for travlt med at nyde livet og løbe fra det politiske ansvar som borgere. I elsker at samle jer og råbe op og skrige når det er forsent istedet for tag ansvar til tiden og interessere jer for de politiske beslutninger der skal tages i god tid. Der er ingen grnd til at bearbejde Bjarne Corydon. I bør til gengæld kigge indad og klandre jer selv for at være uansvarlige borgere!!!

Svar


Gæst

#9071 Re: Too little, too late

2014-01-27 23:11:00

#9066: - Too little, too late

Det kan godt være, men vi har nærmest ingenting fået at vide før nu, hvad fanden regner folk med? At vi er tankelæsere?


Gæst

#9075 Re: Too little, too late

2014-01-27 23:15:48

#9066: - Too little, too late

jeg viste ikke at noget af dong skulle sælges til GS før i fredags, derfør havde jeg aldrig hørt om det

JN

#9076 Re: Too little, too late

2014-01-27 23:16:15

#9066: - Too little, too late 

 Problemet er bare at alt blev holdt for lukkede døre, hvordan skal vi også vide at DONG overinvesterer i vindmøller, vi sidder ikke i Dongs bestyrelse. De har investeret hovedløst se blot på det kæmpebyggeri af et hovedkontor til 1,5 milliard

Man må gå ud fra at det er politikerne der jo i sidste ende skal håndtere Dong der har bragt os i denne situation.

De har svigtet og nu må de gå


Gæst

#9134 Re: Too little, too late

2014-01-28 00:07:08

#9066: - Too little, too late

...Kunne det tænkes, at kommunikations-medierne har bare en lille del af ansvaret for miséren.....