Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post

rce0852

#45 Landsforræderi?

2014-01-19 14:08

Det er til hudløshed fastslået da man solgte TDC, at salget af den jordlagte infrastruktur, var den største bommert i nyere tid. Derfor giver det ikke mening, at nogen gentager fejltagelsen ved at sælge alle gas- og elforbrugerne til en udlænding der kun har een interesse.

Endelig, men allermest underligt, får Goldman Sachs en preferentiel stilling der langt overskrider købet af de 19% af aktierne.

Svar

Ven

#3859 Re: Landsforræderi?

2014-01-25 18:04:52

#45: rce0852 - Landsforræderi?

Revolution er det der skal til - mobiliser nu...

Skipper

#5213 Re: Landsforræderi?

2014-01-26 09:08:43

#45: rce0852 - Landsforræderi?

Jeg kan ikke være mere enig i dine synspunkter. Det var intet mindre end en katastrofe da staten i sin tid solgte ud af arvesølvet - det nuværende TDC - og ikke mindst da TDC senere blev opkøbt af britisk-amerikanske kapitalfonde. Jeg begriber simpelthen ikke at regeringen tilsyneladende tillader dette vanvid i at fortsætte, især når regeringen  har eksakt viden om hvordan pengene "fosser" ud af landet, når danske virksomheder kommer i udenlandske hænder. Der burde ringe adskillige alarmklokker bare ved navnet Goldman-Sachs nævnelse, og det meget besynderlige faktum, at de har vetoret med kun 19% ejerskab. Jeg håber inderligt at DONG forbliver danskejet, til fordel for DONG, og ikke mindst den danske befolkning