Luk grænserne igen og nej til flere flygtninge.

Quoted post


Gæst

#1 Menneskeret og lighed.

2013-07-25 10:04

Åben grænserne og ja til alle menneskers ret til at rejse hvor hen de vil!!! Bare fordi du er født et sted bør det ikke give bestemte rettigheder.
Det er en menneskeret, ikke kun for rige, at bevæge sig rundt på denne klode.

Svar

David

#3 Re: Menneskeret og lighed.

2013-07-25 19:25:07

#1: - Menneskeret og lighed.

Endtil vors regering forstår at slå ned på nassere kriminelle og føre kort process overfor indvandrere der ikke indordner sig 100% efter danske normer. så skal grænserne lukkes.. så længe vi lider af behagesyge syndrom.. og hensynsbetændelse vil der blive ved med at vælte mennesker ind der vil have del i vores skattekiste some vores forældre bedsteforældre og oldeforældre har kæmpet for. Vi har ikke råd til at huse så mange udefrakommende som bare får af staten..


Gæst

#7 Re: Menneskeret og lighed.

2013-09-08 13:50:50

#1: - Menneskeret og lighed. 

Det er da en gang vrøvl. Danmark er for danskerne, det er os der betaler skat og vi betaler nok til egen velfærd, ikke flere fremmede nasserøve.


Gæst

#8 Re: Menneskeret og lighed.

2013-11-22 07:29:28

#1: - Menneskeret og lighed.

jo jo karl smart så ta du lige til de så kaldte lande og opfør dig som det passer dig og se om du kommer levende hjem der fra det kan kun være en indvandre som skriver det lort hahahahahah FRI DANMARK FRA ALT DET LORT MAN!!!!


Gæst

#12 Re: Menneskeret og lighed.

2013-11-23 21:04:59

#1: - Menneskeret og lighed.

En værre gang ævl..! Dem der GIDER være en del af landet og ikke bare isolere sig selv, skal ha muligheden.. Alt det andet pjat er bare latterligt og dyrt..!

jimmy

#13 Re: Menneskeret og lighed.

2014-02-20 19:52:17

#1: - Menneskeret og lighed.

ja,det er en tabersag for det yderste højre,hvor mange underskrifter (262)det siger sig selv

Realist, og stolt af det land, som mine forældre skabte for dig, og mig.

#16 Re: Menneskeret og lighed.

2015-09-10 10:05:35

#1: - Menneskeret og lighed. 

 Det er nemt, at være large, og bare dele ud af danske skatteyderes penge. Vil du tage pungen op af lommen, lukke dem ind i dit hjem, fint med mig, du skal bare ikke, bruge mine skatte penge. De kommer bare her, mange får aldrig et arbejde, og yder til staten, men får alt gratis her. De griner ders røv i laser, og deres børn er også sikret gratis ophold, og pension. De skider på vores lands normer, og opdrager deres børn til had mod vestlige lande.