Luk grænserne igen og nej til flere flygtninge.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk grænserne igen og nej til flere flygtninge..


Gæst

#1 Menneskeret og lighed.

2013-07-25 10:04

Åben grænserne og ja til alle menneskers ret til at rejse hvor hen de vil!!! Bare fordi du er født et sted bør det ikke give bestemte rettigheder.
Det er en menneskeret, ikke kun for rige, at bevæge sig rundt på denne klode.

Gæst

#2

2013-07-25 18:50

Jeg er meget stor modstander af EU. Har stemt NEJ - hele vejen - siden 1972! Jeg er også stor tilhænger af lukkede, kontrollerede grænser. Siger NEJ tak til mere indvandring.
David

#3 Re: Menneskeret og lighed.

2013-07-25 19:25

#1: - Menneskeret og lighed.

Endtil vors regering forstår at slå ned på nassere kriminelle og føre kort process overfor indvandrere der ikke indordner sig 100% efter danske normer. så skal grænserne lukkes.. så længe vi lider af behagesyge syndrom.. og hensynsbetændelse vil der blive ved med at vælte mennesker ind der vil have del i vores skattekiste some vores forældre bedsteforældre og oldeforældre har kæmpet for. Vi har ikke råd til at huse så mange udefrakommende som bare får af staten..


Gæst

#4

2013-07-26 16:43

Ja tak, luk grænserne og stop indvandring, lad os få et fælles norden i stedet.....


Gæst

#5

2013-07-28 00:59

Gi' os Danmark tilbage !!

Gæst

#6

2013-08-14 00:07

Der har aldrig været større behov for grænser end der er nu. I stedet for at gå og hegne alt inde, havne så hobbyfisker ikke kan komme der mere og lufthavne og alt mulig andet pga. terrorister som for 99% jo nok er muslimer, så er det sku' da alt andet lige lettere at indføre landegrænsens igen, så kan vi også mere effektivt stoppe indførsel af narko, tyske sodavand til indvandrekioskerne og ulovlig indvandring af folk der kun har lært 4 ord: hvor er socialkontoret og asyl

Gæst

#7 Re: Menneskeret og lighed.

2013-09-08 13:50

#1: - Menneskeret og lighed. 

Det er da en gang vrøvl. Danmark er for danskerne, det er os der betaler skat og vi betaler nok til egen velfærd, ikke flere fremmede nasserøve.


Gæst

#8 Re: Menneskeret og lighed.

2013-11-22 07:29

#1: - Menneskeret og lighed.

jo jo karl smart så ta du lige til de så kaldte lande og opfør dig som det passer dig og se om du kommer levende hjem der fra det kan kun være en indvandre som skriver det lort hahahahahah FRI DANMARK FRA ALT DET LORT MAN!!!!


Gæst

#9 Re: Re: Menneskeret og lighed.

2013-11-22 07:31

#7: - Re: Menneskeret og lighed.

HØRT!!! vis de ikke har respect for det land de bor i og integerre sig på en ordenlig måde SÅ SKAL DE BARE SKRIDE HJEM IGEN '

 


Gæst

#10

2013-11-22 13:17


Gæst

#11

2013-11-23 20:52

:( DET HELE BLIVER VÆRRE OG VÆRRE :( ........ VI ER FORLÆNGST BLEVET TAGET INDENOM !!!! DET VAR JO DET, GLISTRUP SAGDE, FOR FLERE ÅR SIDEN ! SØRGELIGT, AT DETTE KAN FORTSÆTTE OG VI LADER BARE "STÅ TIL".... :(

Gæst

#12 Re: Menneskeret og lighed.

2013-11-23 21:04

#1: - Menneskeret og lighed.

En værre gang ævl..! Dem der GIDER være en del af landet og ikke bare isolere sig selv, skal ha muligheden.. Alt det andet pjat er bare latterligt og dyrt..!

jimmy

#13 Re: Menneskeret og lighed.

2014-02-20 19:52

#1: - Menneskeret og lighed.

ja,det er en tabersag for det yderste højre,hvor mange underskrifter (262)det siger sig selv


Gæst

#14

2014-08-24 03:25

Luk grænser til Danmark igen. Der er flere og flere der får indbrud fra Østeuropa. De stjæler alt og er ligeglade med om du har en stor fæl hund, kamera overvågning og slår ihjel for 100kr. Luk grænser og hjælp dine naboer..

Gæst

#15

2014-10-09 06:08

Underskriftindsamlingen mod nedlæggelsen af DR Underholdningsorkestret fik små 40.000 underskrifter. I har i skrivende stund 267 underskrifter.

 

Kører det for jer, derude længst til højre?

Realist, og stolt af det land, som mine forældre skabte for dig, og mig.

#16 Re: Menneskeret og lighed.

2015-09-10 10:05

#1: - Menneskeret og lighed. 

 Det er nemt, at være large, og bare dele ud af danske skatteyderes penge. Vil du tage pungen op af lommen, lukke dem ind i dit hjem, fint med mig, du skal bare ikke, bruge mine skatte penge. De kommer bare her, mange får aldrig et arbejde, og yder til staten, men får alt gratis her. De griner ders røv i laser, og deres børn er også sikret gratis ophold, og pension. De skider på vores lands normer, og opdrager deres børn til had mod vestlige lande. 


Gæst

#17

2015-09-11 05:47

Vi kan ik modtage flere vi har allerede mange flere end vi burde i forhold til Danmarks størelse vi skal hjælpe vores egne først er ikke kold og kynisk men realist stop det her vanvid af flygtninge invaderende .

Gæst

#18

2015-09-15 07:23

inden de går helt gal for danmark og dens befolkning

Gæst

#19

2015-10-30 06:52

Fordi de tusindvis af bekvemlighedsflygtninge som vælter ind over vores grænser koster MANGE milliarder hvert år. Penge som bliver taget fra mine børn (nedskæringer på skoleområdet) de ældre (bla. mine forældre, som har arbejdet hårdt hele deres liv for at opbygge dette land og nu bliver belønnet med gamle madpakker og ingen bad !! Imens flygtninge får mad 3gange om dagen fra catering firma !!) og mig selv, i form af stigende afgifter og generelle nedskæringer på alle områder. Dertil kommer de tyvagtige Østlændinge, som tager på "shopping tur" i danske hjem og plyndre på livet løs, og ingen standser dem og spørger hvor de har fået alle de fine ting fra som deres biler er fyldt op med, når de forlader Danmark.

Gæst

#20 Re:

2015-10-30 20:33

#19: -  

 Helt enig med dig


Gæst

#21

2016-01-07 09:02

For jeg er meget træt af alt den ballade og utryghed De skaber og er ikke interesseret i at få prakket religion ned i min hals .rent bogstaveligt også
Realist ja, ikke racist

#22 Re: Re: Menneskeret og lighed.

2016-01-07 10:41