Støtte til lokal vejbod


Gæst

/ #465

2016-06-20 21:58

Det er et utal af eksempler på Københavnske kontornussere, der mener at vide, hvad der er "det rigtige".
De har aldrig sat deres ben ret langt fra magtens centrum og aner ikke, hvad det er de sidder og udarbejder forbud mod.
F.eks.
1) Grundejernes ønske om at etablere kystsikring ved Nørlev Strand nord for Hirtshals. Hvor sommerhusene og grundene bliver skyllet i hawet på stribe.
2) Forbud mod at etablere kystsikring ud for Mårup Kirke få km syd for Lønstrup. Interessant nok kan jeg stå og tydeligt se kystsikringen ud for Lønstrup omkring 100 meter fra Mårup Kirke, men nej kystsikringen må ikke udvides 100 til 200 m længere sydpå.
3) Etableringen af Kystvindmølleparker ud for de danske kyster. Da jeg første gang så kortet over de 16 anbefalede steder, tænkte jeg straks: "Ok - udvalgsmedlemmerne har åbentbart sommerhuse dér og dér og dér, hvor der lige netop IKKE skal opføres vindmølleparker ud for kysten."
Heldigvis er alle disse forfærdelige vindmølleparker måske snart skrottet. Tænk på de skal ligge der de næste 30 år og ødelægge den danske natur.
OG Danmarks Naturfredningsforening er en af fortalerne for den forfærdelige placering.
Og jeg kan fortsætte
Mvh Bjarne Cederberg