STOP køb af kampfly for milliarder


Gæst

/ #231

2016-05-25 21:45

Jeg skriver under da det for mig at se, er en syg tankegang og et sygt system, der kan prioterre således. Tænk at bruge den danske befolknings skattepenge så skødesløst, og endda uden at spørge den selvsamme befolkning, hvad den synes om tanken, at indkøbe og vedligeholde dræbermaskiner for 76 milliarder kroner.!..Politikerleden har aldrig været større, tilliden aldrig mindre, og dog ser befolkningen ud til, at rage magthaver/folkevalgte beslutningstagere ,én skid!
Lobbyisme, urent trav, klasse-nepotisme, grådighed, er nogle af de sølle ord der kan beskrive den gyselige 'jeg har mig selv nok'-egoisme som er herskende i denne tid. VI - og de der skal være vores og samfundets vagthunde, journalisterne , virker pacificerede og tamme, og blot som formidlere og viderebringere af en evig nyhedsstrøm, lammet er vi, i handling og i kritisk henseende. Der er så meget dumhed, og en del dertilhørende hjernevask...At man overhovedet kan finde på at hænge kæmpe-plakater, som reklamere for de selvsamme Kampfly, op ved landets busstoppesteder, er utroligt usympatisk, og understreger den føromtalte dumhed som en fremherskende, og uhyggelig faktor i nu og fremtiden.
Demokrati kære Danmark! - Det lyder mere og mere hult - Som et ekko fra fortiden, desværre.
/Nå, jeg skulle vist lige af med noget. God aften alligevel.)