STOP køb af kampfly for milliarder


Gæst

/ #178

2016-05-23 20:37

Jeg skriver under på underskriftindsamlingen fordi jeg synes, at det er fuldstændigt tosset, at Danmark på et tidspunkt, hvor store dele af befolkningen lider under de store nedskæringer og forringelser på stort set samtlige områder. Lad os bruge pengene på en måde, så vi får rettet op på skævhederne i mellem befolkningsgrupperne - Under Danmark lider nød og "Maren i Kæret" bliver fuldstændigt glemt! En almindelig dansk familie går sku da heller ikke hen og køber en ny Mercedes, når der knap er penge til mad og andre livsvigtige fornødenheder.
Når der er bragt orden i Danmarks husholdning, så kan vi igennem en folkeafstemning beslutte, om der skal købes krigslejetøj. Ret op på skævhederne og sørg for landets almindelige befolkning. De rige, smukke og lykkelige på Strandvejen, må snart til at yde til samfundet - Ellers ender det med, at en eller anden "stærk" mand stiller sig op og samler den undertrykte del af befolkningen og så bliver resultatet måske, at de rige bliver nedstemt og regeringen og folketinget udskiftet.
Fakta: Nu er "Nok Nok" - Stop tåbelighederne og lad os få fornuften frem.
Måske kunne Enhedslisten være koordinator for et tiltag, som her er nævnt!
Ja det var såmænd bare det jeg ville.