Ny Borrelia test kræves nu

Gæst

/ #65

2016-02-03 22:06

Det væsentlige er allerede skrevet i øvrige kommentarer! - Jeg har mistet familiemedlemmer, som blev fejldiagnosticerede i Danmark. De havde i virkeligheden borreliose og sideinfektioner! Min mor døde på grund af dette af såkaldt ALS, som nyere forskning i dag kan bevise beror på spirokæter i kroppen. Jeg er selv diagnosticeret med fibromyalgi, som nyere forskning i USA og Tyskland også beviseligt kan relatere til Borrelia. - Hvorfor arbejder læger i alle lande ikke sammen om at kortlægge og behandle denne multisystemiske bakteriesygdom?!?! Hvorfor er danske læger så afvisende overfor udenlandske kollegers forskning på området?!? Hvorfor denne nedladende holdning over for ansvarlige kollegers forskning, arbejde og hjælp til de medmennesker og patienter, som opsøger dem i afmagt over manglende hjælp i Danmark?!?! Og hvad gør de patienter, som ikke har kræfter og/eller økonomiske midler til at opsøge eksperthjælp i udlandet?!? Det danske sundhedssystem har en ringe 37. plads. Det kan ikke undre...