Palæstina i de danske medier

Gennerel politisk strudse adfærd

/ #252 "skjult dagsorden" og religiøs selveksponering

2014-08-11 08:58

Det er bemærkelsesværdig at "administratoren" af denne indsamling, ikke har slettet de sidste modbydelige billeder der er lagt op. 

 Der er på et tidligere tidspunkt blevet slettet indslag , der slet ikke kommer tilnærmelsesvis kommer i nærheden af de sidste uploads -

 Jeg håber at politikere og andre meningsdannere holder et skarpt øje på denne tråd og PET / FET er helt fremme i forreste række.

 Jeg forventer at mobilitetsplanerne hos de ansvarshavende organer ligger klar og at man er begyndt at overveje at udlevere skarp ammunition - (paranoidt? vi får se) - til hjemmeværnsenhederne.  

 Jeg opfordrer ALLE mine Danske landsmænd/kvinder til at have øjne og ører åbne, især hvis de bor i muhamedaner belastede områder - (så, som Gellerupparken - Ishøj - vesterbro - Vollsmose osv.  - 

 De seneste 15 års terrorudvikling er på rekordtid kommet helt tæt ind på livet af den almindelige Dansker - vesterlænding. 

 Situationen er nu så alvorlig at alle ikke vestlige indvadrere må betragtes som potientielle femte kolonnefolk/ samfundskadelig elementer.

Taget i betragtning, den alvor der blev tillagt  kommunistiske femte kolonnefolk/virksomhed i koldskrigsperioden, er det bekymrende at der ikke fra politisk side bliver gået langt langt hårdere til værks - (politisk uansvarlighed/fejhed). 

 Tag ikke fejl, sammenlignet med Islamismen er Hitler`s Nazistiske Tyskland vand ved siden af og det kostede ca. 50mill. døde at komme af med Nazismen!.

 Kære Danske landsmænd/kvinder - kig godt på de sidste uploade billeder, der er intet til hinder i at disse bæstialske mordere ikke kan få opholdstilladelse i Gellerupparken/Vollsmose om 7 til 10 dage - måske er de her allerede og er i venteposition.

 Jeg håber Uffe Ellemann,Niels Helvig, Marianne jelved(Radikale Venstre generalt), Poul Slütter,Rit Bjerregaard,Anker Jørgensen og hele venstre fløjen i 70ne` og 80ne`=> pt.

har en ufattelig dårlig smag i munden (deribland den intellektuelle/kuntneriske elite, der op igennem alle årene har og har haft alle de rigtige meninger - nu må vi se om I også kan tage ansvar).

 

Og ja! Jeg er rigtig,rigtig bange - især på mine børn og børnebørn´s vejne - Undskyld unger, for jeg bærer også min del af ansvaret -