Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)


Gæst

/ #70

2013-10-19 08:29

Jeg fatter ganske enkelt ikke at mennesker, som jo ellers skulle være udstyret med hjerner, og et sprog, kan lave love om at VI har ret til at udnytte, bruge & misbruge, vores dyr, som på ingen måde er i stand til at gå deres vej, klage, bede om hjælp... Hvad er det for en holdning at have, at Vi som mennesker gerne må misbruge vores husdyr og kæledyr sexuelt. Det er ganske enkelt magtmisbrug, egoisme af værste skuffe, og mentalt syge mennesker, der har brug for at have sex med et dyr, i samme skuffe som med børn.... og det er nok nogle af det eneste love der gør mig så ufattelig flov over at være dansker, som jo ellers er et dejligt sted at bo... MEN VÅGN NU OP... der er sgu da ingen undskyldning, argumenter, eller andet der kan undskylde så syge handlinger, og de politikere der kan sidde seriøst og godkende disse love, skulle nok kigges godt og grundigt efter i kanten,,,, jeg gad i hvert fald ikke være kæle eller husdyr hos dem, for enten synes de det er ok,, eller osse er de konfliktsky individer, der farer gennem livet med skyklapper på, og ikke vil ha fingrene i væmmelige ting.. OG SÅ SKAL I SKAMME JER...I SIDDER MED ET STORT ANSVAR, SOM I JO RIGTIG GERNE VIL PÅTAGE JER... ELLER HVAD ??? Lad os nu tage os sammen og passe på dem som ikke selv har en stemme. Mvh Maibritt Mandrup