afskaf pension til folketingsmedlemmer


Gæst

/ #281

2013-09-08 04:36

Hvor passer det lige at en hårdt arbejdende mand/kvinde selv skal bruge sine penge til pensionsopsparringen. Mens vores kære folkevalgte regering optjener en fed pension bare for titlen som minister og dertil kommer deres fede løn som de sagtens kunne lave en fed pensions opsparring af! Nej skal nok ikke diskutere krige de næste 10 år hvis økonomien skal holdes? Hvad med alle de danske soldater der måtte lade livet i irak og afghanistan til hvilket formål? 12 års krig men ingen vindere,kun taberne de civile os der finder os i at blive jokket på! Nogle nævner at væte regeringen og revolutioner. jamen jeg er klar,frem med slangebøsserne og køllerne? Men hvem skal vi slå de gemmer sig jo bag skud sikre vinduere og vagter til den store guldmedalje,ja panik rum har de vel også fået intaleret på hvaert kontor,ved siden af ryge boksen! For at sige det på rent dansk! Hvem helvede har stemt på den flok nikke dyr! Bare det og høre dem prøve og tale englesk? Det er det først tegn på folkeskolerne ikke lære hverken kommende politikkere eller atom fysikkere en skid! Bare anders fjog ja også hende Heller Thorning,sikke nogle grinere,jeg kan ikke et ord engelsk,men trods alt bedre en de to til sammen,jeg kan endda forstå det da der er mere dansk en engelsk i deres taler! Håber snart der bliver kaldt til valg,men er bange for thorning ikke vil forlade pladsen fivilligt!