ingentrafikpåperimetervej

Frank S Hansen

/ #22 Perimetervejen

2013-09-04 19:13

Jeg kan læse at Heidi i svar til Anders at Jonstrup89 ikke har taget initiativ til indkaldelse,til den største udvidelse af kommunen gennem mange mange år.Jo det gjorde vi ifm. tilblivelse af masterplanen, deriblandt var der på borgermødet ( 2 stk hvis jeg husker rigtigt)bl.a. om trafikken på Perimetervejen, der blev bl.a. nedsat en arbejdsgruppe med borgere og en rerpresentant eller 2 fra her blev udarbejdet forslag til fartdæmpende foranstaltninger, samt at det ikke skulle være atraktiv at kunne køre gennem Perimetervejen,

Vi var med til sammen med andre interesseorganitationer med til at der ikke kom gennemkørelsel fra Kr.Værløse til Jonstrup.

J89 blev ved høring og de indsigelser der var, taget ad notum, og vi fik der lavet de ændringer som vi stadig kan se der ikke er ændret ved.

Det er alene Heidi Stork eller skal vi sige Ny bringe gf bestyrelse der alene mener at det er et problem at den nye bydel skal have adgangsvej til Jonstrup
Det er meningen at den nye bydel skal tilhøre Jonstrup, og som skal være med til at legalisere at vi har vores skole, støtte vores kommende Butik (Rema 1000)men at de ikke skal have adgangsvej til Jonstrup via Jonstrupvangvej, og kun via Målev, der kommer jeg nok aldrig til at forstå denne logik.

Jeg vil anbefale dem der har fulgt denne at læse Fakta om Perimetervejen på http://www.jonstrup89.dk/