ingentrafikpåperimetervej

Anders Olesen

/ #19 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kommentar sendt til Ny Bringe Grundejerforening

2013-09-04 09:26

#18: Heidi Storck - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kommentar sendt til Ny Bringe Grundejerforening

1) Eftersom kilen ligger øst-vest, så er tværgående trafik nord/syd, og det har Landsplandirektivet effektivt sat en stopper for.

2) Hermed følger, at skriver man under, så finder man det rimeligt, at Ballerup kommune skal løse trafikproblemet og at fremtidige borgere i Furesø skal gennem Ballerup kommune for at handle og gå i skole.

3) Når Jonstrup 89 har valgt at indsende høringssvaret, så er det netop fordi vi ikke ønsker at resten af Furesø kommune (og Ballerup) skal få det indtryk, at vi blot siger NEJ, i stedet for at forsøge at løse de svære problemer vi har foran os. Svære problemer har sjældent en simple løsning.

Nu har det aldrig været et mål i sig selv at forsøge at overbevise dig, Heidi Storck, men at forsøge at vise dem der kikker på underskriftsindsamligen, at realiteterne ikke er helt som der lægges op til i oplæget til underskriftsindsamlingen. Jeg kan kun opfordre folk til selv at læse Landsplandirektivet:

http://www2.blst.dk/download/landsplandir_flyvestation.pdf

 

og de øvrige dokumenter jeg har henvist til på kommunens hjemmeside.

Jeg vil ikke deltage yderligere en debatten på dette fora, men gerne i andre og jeg vil specielt gerne opfordre andre til at sætte sig ind i materialet og deltage i debatten.