Skrivunder.net

Vi støtter Ragnhildgade 1

Ændring af ordlyd og indhold i indsamlingen

Gæst#1 Jun 16, 2015, 06:20
jeg har intet imod ungdomskulturen og alt hvad der fælger med - herunder inkl hash og alt det andet der bliver smagt på - men jeg har et barn i vuggestuen - Barndommens Land - og det sker jævnligt at når jeg henter bebs så sidder der 3-5 unge mennesker og ryger hash lige foran - der hvor man kører igennem ved børnehavens parkeringsplads - igen jeg siger ikke stedet ikke skal eksistere - det ville bare være rart at de unge der bruger stedet havde lige så meget respekt for os andre - som ikke ønsker at vores børn ser eller lugter den slag - på samme måde at vi respektere deres frirum - mangfoldigheden længe leve - men med respekt for at vi alle kan være i det ...
Gæst#2 Apr 21, 2023, 08:45
Hej , hvordan er status for jeres sted , det er en meget gammel hjemmeside og jeres Facebook siger helle ikke meget? Hvis i er nedlagt vil det måske være fedt at skrive det , de to steder 😉. Jeg vil personligt høre til om i har et værksted med keramik ovn? Jeg spørg fordi i står på en liste over keramikværksteder , og vi mangler et sted at brande keramik, hvis stedet er lukket , vil i måske donere jeres ovn? Bh Mia

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.