Vi støtter Ragnhildgade 1

Københavns ejendomme har i de sidste 6 år huset frivillige, kulturelle og/eller socioøkonomiske organisationer, institutioner og kreative erhverv på Ragnhildgade 1. Området Ragnhildgade som en helhed og herunder Bolsjefabrikken og Copenhagen Muay Thai (CMT), Mayhem, cykelværkstederne, Træsyndikatet m.fl. har derfor i disse 6 år produceret tonsvis af gratis kultur for unge og ældre i København og omegn.

Vi mener at København har brug for et sted som Ragnhildgade og vil gerne se hvor mange vi er, der mener det samme.

Underskrifterne der bliver samlet gennem denne underskriftsindsamling skal derfor ses som en støtteerklæring til området, og vil kun blive brugt i tilfælde af, at vi skal bevise hvor mange støtter vi har. Vi håber I vil hjælpe os.

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Bolsjefabrikken Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.