Vi støtter Ragnhildgade 1

Københavns ejendomme har i de sidste 6 år huset frivillige, kulturelle og/eller socioøkonomiske organisationer, institutioner og kreative erhverv på Ragnhildgade 1. Området Ragnhildgade som en helhed og herunder Bolsjefabrikken og Copenhagen Muay Thai (CMT), Mayhem, cykelværkstederne, Træsyndikatet m.fl. har derfor i disse 6 år produceret tonsvis af gratis kultur for unge og ældre i København og omegn.

Vi mener at København har brug for et sted som Ragnhildgade og vil gerne se hvor mange vi er, der mener det samme.

Underskrifterne der bliver samlet gennem denne underskriftsindsamling skal derfor ses som en støtteerklæring til området, og vil kun blive brugt i tilfælde af, at vi skal bevise hvor mange støtter vi har. Vi håber I vil hjælpe os.

Ved at underskrive giver jeg Bolsjefabrikken tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.